کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

همه چیز با با چاقو چنگال

1392/5/16 2:57
نویسنده : مامان جون
576 بازدید
اشتراک گذاری

یه پست گذاشته بودم چند وقت جلوتر با این موضوع اما عکس های داخل گوشی رو نتونستم انتقال بدم  این شد که یه موقعیت دیگه نصیب شد تا چند تا عکس از گل پسرم در حال خورن میوه با چاقو و چنگال بگیرم 

اینجا داشتم تلاش می کردم تا میوه رو با چاقو بردارم

البته مامانم خیلی سعی کرد چاقورو ازم بگیره

ولی خودتون که می دونید دوره فرزند سالاریه و

حکومت بچه ها مامانم کلی نگران بود ولی من چاقورو بهش ندادم

کیان

خواستن توانستن است و تلاش منم نتیجه داد

اینو می گن یه پشتکار خوب (مامانم می گفت من تا حالا شلیلو با چاقو برنداشته بودم )

مامانم با اینکه کلی نگران بود نتونست چاقورو ازم بگیره

البته بگم میوه رو هم نخوردم فقط می خواستم امتحانش کنم


اینم روزگار ماست دیگه . چه میشه کرد .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

خاله کمیل و کیان
16 مرداد 92 3:10
چه کارا که نمیکنی خاله قربون اون تلاش و پشتکارت بره الهی این همیشه باید دستش پر باشه حالا چه چاقو چه جارو نپتون ........خاله میمیره برات .کی میایی پیشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


فعلا مهمان داریم ان شالله به زودی میاییم






خاله مطهره جون
16 مرداد 92 3:11
کلاس بچمون بالاست چکارش داری


من که کاری بهش ندارم اون مارو کشت با این کاراش
مامان یاسمن و محمد پارسا
16 مرداد 92 3:30
فدات بشم که اینقده مستقلی عزیزم


ممنون مامان جوووووووووووووووووووون
مامان بهراد
16 مرداد 92 7:06
وای خدای من چقدر بامزه شدن اینا راستی با موبایلم پیام دادم نمیدونم اومده یا نه لطفا چک کنید


ممنون عزیزم لطف کردین
مهرنوش
16 مرداد 92 8:51
عجب! این کیان جون چقد بانزاکته که حتما میوه ها رو باید با چاقو و چنگال بخوره!


خب کیانه دیگه خخخخخخخخخخخخخخ
مامان طاها
16 مرداد 92 12:49



ممنون عزیزممممممممممممممم
پرهام ومامانش
16 مرداد 92 22:49
بقول این تبلیغ تلویزیون نکنننننننننننننن حسن خطر داره حالا ما باید بهتون بگیممممممممممممممممم نکن کیان جون خیلیییییییییی خطر داره !


ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممم.کیانه دیگه کسی جلودارش نیست
مامان اهورا
16 مرداد 92 23:32
ای جووونم


ممنون مامانی که اومدین پیشمون
حامی
17 مرداد 92 19:15
با افتخار لینک شدید و دوست خوب حامی


ممنون عزیزمممممممم لطف کردین
مرجان مامان اران
18 مرداد 92 3:13
ای جانممممممم چیکارا که نمیکنه این گل پسری نازموووون
دوستت دارم زیاددددد


ماهم دوستون داریم
مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 92 20:14
سلام دوست من باعثه افتخاره اشنایی با شما، لینک شدید


ممنون عزیزم لطف کردین امیدوارم دوستای خوبی باشیم
مامان امیرعلی گلی
20 مرداد 92 21:41
چرا که نه عزیزم برید خصوصی


چشم رفتم
مامان مهدیس و ملیسا
20 مرداد 92 21:42
الهی فداش بشم دست چپ خاله رو بوووووووووووووس


چشم عزیزممممممممممم
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 1:32
سلام دوست جونم ممنون از این همه لطف و محبتی که به ما دارید
از آشنایی با شما بسیار خوشحالم
راستی کمیل و کیان پسراتونن؟
چون با اسم خاله کمیل و کیان برام کامنت گذاشتید


سلام عزیزم خواهش میکنم منم خیلی خیلی خوشحالم.نه عزیزم خاله شونم من جز یکی از نویسنده های وبلاگشم واسشون مینویسم
مامان آرمينا
22 مرداد 92 10:29
عجب روزگاريست روزگار فرزند سالاري
درسته خطر داره ولي مهم اينه كه بالاخره موفق شده هورااااااا


اره دیگه اون همه تلاشش نتیجه داد
مامان آرش و آیناز
22 مرداد 92 13:36
عزیزم خب بچه با کلاسه دیگه نمیخواد دستشو به میوه بزنه باکاردو چنگال برمیذاره
مامانی بچه های این دوره خودکفا هستن


کیان که دیگه بد جور خود کفاست
مامان موژان
23 مرداد 92 18:53
سلام عزیزم یه سوال دارم خانمی
می خواستم بدونم شما مامان کیان هستین یا خاله ایشون چند تا نویسنده داره عزیزم


سلام عزیزم من خالشون هستم که میام سر میزنم و مینویسم مامانشم چون سرش شلوغه خیلی کم میاد نت واسه همین من میام
عمه حدیث خوشگله
23 مرداد 92 21:02
از دست این پسر شیطون ، چه کار خطرناکی!!!
ولی در نوع خودش جالب بود برداشتن شلیل با چاقووووووووووووووووووو


کیانه دیگه