کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

عاقبت هنرهای پدر مهربان

1392/6/5 19:56
نویسنده : مامان جون
772 بازدید
اشتراک گذاری

انگارهنرنمایی این پدر تمامی ندارد

دیروز رفته بودم توی اتاق دیدم کیان با آرامش تمام رفته سراغ باباش که موهاشو کوتاه کنه

برای خودم هم جالب بود

سرشو می برد کنار ماشین برقی و می گفت ای ای ای

یعنی موهای منم کوتاه کن

روز قبل اصلا نمی ذاشت کلی گریه کرد

این دفعه من باید گریه می کردم

اخه خیلی زشت شده بود

کلی حرص خوردم

و اینم عاقبت این هنرنمایی ببین به چه روزی در اومده

اخه من نمی دونم این موها چه ضرری به باباها می رسونن که همش به فکر کوتاه کردن که چه عرض کنم خرابکارین

از بس حرص خوردم نخواستم اون موقع ازش عکس بگیرم

اما بعدش گرفتم اینم عکساش

البته اینجا من نشته بودم که با کمال قلدری و جیغ جیغ کنان منو بلند کرد و خودش نشت خوب جای اختصاصی خودشه چه میشه کرد

 

اینم نیشخند رضایتش

شیشه شو محکم گرفت تودستش

اینجا شرع کرد به خورن چای مورد علاقه

کیان

اینجا دارم فکر می کنم

کفتم بهتره بشینم تا کسی جامو نگرفته

 اینم یه خواب راحت

 


الهی من فشم که اینقدر راحت خوابیدی

سن کیان جون در این لحظه یک سال و سه ماه و 27 روز و 2ساعت و 36 دقیقه است

ایشالله همیشه زنده باشی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (20)

مامان کیاراد
5 شهریور 92 20:46
پدر جان مهربان خواهش میکنیم دیگه هنر نمایی نکنید....ممنون از لطفتون....


چشم عزیزم دیگه من نمی زارم البته اگر حمله ایذایی نباشه حتما بهش میگم
مامان امیرعلی گلی
5 شهریور 92 21:19
قصه نخور مامان جون زود زود بلند میشه دوباره


کاری نمیشه کرد باید صبر کنم ممنون از لطفتون
مامان ساجده
5 شهریور 92 22:40
اشکال نداره مامانی زود موش بلند میشه در عوضش شستن کله ی بیموش خیلی راحته و حال میده
تفکرشو قلبون چه با مزه هم خوابیده با اون پستونک خوردنش


خیلی ممنون عزیزم ما هم منتظریم بلند شه
مامان درسا
6 شهریور 92 2:42
کچلش هم قشنگه.


شما لطف دارید بامزه شده ولی به روی خودم نمیارم که باباش زیاد ازخودش باور نکنه دفعه بعدم همین بلارو سربچم بیاره
آجی محمدمهدی
6 شهریور 92 7:41
ناراحت نباشیدخاله جون زودی موهاش بلندمیشه.


ممنون عزیزم
ما یه ضرب المثل داریم که میگه
( تا گوساله گاو شود دل صاحبش آب شود)
حالا تا موهای این بزرگ شه کلی طول میکشه
مامان حسین جون
6 شهریور 92 11:21
غصه نخور مامان جون پسر نازت بدون مو هم خوشکل وبانمکه بابای دیگه چه میشه کرد ماشین اصلاح تو خونه باشه میتونه بیکار بشینه؟موهای حسین جونم رو باباش اصلاح میکنه


ممنون عزیزم دیگه نه به این فلاکت
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 11:39
الاهی مامان خیلیم خوشگلی کیان جونم

نظر لطفتونه چه میشه کرد باید بسازیم
مامان بهراد
6 شهریور 92 12:18
منم به سرم زد تا موهاي وروجكمو كوتاه كنم ولي دلم نيومد.ولي خودمونيم شبيه اين سربازهاي توي پادگان شده مباركش باشه
و اما در مورد خودم بگم من به خاطر يه سري مسائل به وبلاگ و دوستان بهراد جونم دير سر ميزنم يه مورد شخصيه نميخوام زياد از بهراد و زندگيم تو وبلاگ بگم چون سوء استفاده شده بازم بابت دير اومدنم ببخشيد و از اينكه به من پيام ميدين ممنونم


ان شالله که هرچی خیر همون بشه توکل کنید به خدا درست میشه
مامان موژان جون
6 شهریور 92 12:39
اخه به این پدر جان بگ
و چرا با این دلبر این کارو میکنی اخه پدر بزرگوار
نازشو ببین چجوری خوابیده


منم حسابی ازدست عصبانیم و کاریه که شده نمیشه هیچ کاریش کرد جز صبر کردن
محدثه
6 شهریور 92 14:41
الهی من فدای کله کچلت بشم خاله فک کنم این چهارمین باره که بابایی سرتو کوتاه میکنه

ابجی گلم زیاد حرص نخور زود بزرگ میشه

یه نظر واست خصوصی گذاشتم






خیلی ممنون ابجی گلم
مامان امیرعلی گلی
6 شهریور 92 16:08
خصوصی


مامان ارش و مینا
7 شهریور 92 10:19
غصه نخور مامانی بلند میشه
بابایی فکر این را کرده که تابستونه کله اش خنک بشه


نه بابایی به این چیزا فک نمیکنه به موهای بچه حسودی میکنه
مامان حنانه زهرا
7 شهریور 92 12:06
ازدست بابایی
بچم شبیه ایکیوسان شده
ناز گل خاله


خیلی زشت شده
هیراد و عمه لیلاش
7 شهریور 92 15:46
دیگه حرص نخور عزیزم ، زودی بلند میشه
اما از این به بعد وقتیکه موهاش بلند شد جلوی بابا جونش یه کلاه بذار سرش که چشم بابایی به موهای پسملی نیفته و هوس هنرنمایی نکنه



این باباش غیر قابل پیش بینیه یه دیدی بازم از این کاراش کرد خخخخخخخخخخخ
الی مامی آراد
7 شهریور 92 18:57
الهی بگردم موهای به این خوشگلیش کجا رفتند


منم والا نمیدونم از باباش یکی نیس بپرسه
مامان آینازوآرش
8 شهریور 92 17:01
الهی مامانی پسرمون کچلش هم نازه
راستی مامانی پات خوب شد؟؟؟


عزیزم بهتره
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 22:25
مبارکتتتتتتتتتتت باشه گل پسر چای خور

یه چند تا سوال؟ چون همسن پرهامم ازتون میپرسم؟!
کیان جون چند کیلو داره ؟! شیر مادر میرخوره یا شیر خشک؟!
بعد چجوری یادش دادی چای بخوره؟!
باهاتون میشینه غذا میخوره ؟


عزیزم 13کیلو
اره شیر مادر میخوره
یه قند کوچولو داخل چاییش بعد با شیشه میخوره
اگه دلش بخواد با میخوره نخواد جدا ولی بیشتر باخودمونه
مهرنوش
12 شهریور 92 15:58
مامانی چرا حرص خوردید؟ خیلی بش میاد که!


شما جاش بودید چکار میکردید نمیشه حرص نخورم
معصومه
14 شهریور 92 8:01
آخه چرا بچه به این ماهی رو اینجوری کردید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اما هرچی که باشه نازه مهم خودشه نه موهاش عزیزم


لطف داری گلمماهم خیلی عصبانی شدیم
مامان خونه×
21 شهریور 92 12:37
چه ناز خوابید این پسر کوچولو


ممنون گلم کاش ادرس میذاشتید واسم