کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 7 روز سن داره

كميل و كيان

بدون عنوان

1392/6/7 12:38
نویسنده : مامان جون
216 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

من اومدم کلی دلم واسه همتون تنگ شده بود قلبهمین الان رسیدم تا لباسامو عوض کردم اومدم نتنیشخند

الانم باید خونه هارو مرتب کنم خمیازهخودتون که میدونید وقتی خونه رو دست دوتا پسر بسپرید چی میشه نیشخند

خیلی به هم ریختس مرتب کنم که فردا کیانم میاد پیشم  مژهساعت 4 هم باید برم مجلس ختمگریهبعد

دوباره میام پیشتون ماچهمتونو دوست دارم خوشمزهفعلابای بای

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

مامان یاسمن و محمد پارسا
7 شهریور 92 13:01
خوشحالم که بر گشتید عزیزم منتظر پستهای قشنگتون


ممنون عزیزم باشه حتما فردا که کیان بیاد میذارم
افسانه مامان کیان کوچولو
7 شهریور 92 13:09
سلام خاله مهربون با تبادل لینک موافقی اگه دوست داشتی ما رو به اسم کیان کوچو لینک کن و خبرش رو بده تا لینکت کنم.


سلام عزیزم اره چراکه با افتخار لینک میکنم اما ادرستونو واسم نذاشتین
مامان موژان
7 شهریور 92 15:30
سلام عزیزم خیلی خوشحال شدم که اومدی
بابت مادر بزرگ همسری هم تسلیت هر چی عمر نکرده رو بازماندگان بکنن عزبزم
مواظب خودتم باش بابت عقدتم ناراحتی نکن


ممنون گلم. نه عزیزم ناراحت واسه چی واسه عقد ناراحت نیستم
محدثه
7 شهریور 92 17:08
نبودی از دستت راحت بودم


خب دیگه منم راحتی تو میخوام واسه تولد حسنا نمیام راحت باشی
الی مامی آراد
7 شهریور 92 18:56
رسیدن بخیر


مرسی عزیزم
مامان حسین جون
7 شهریور 92 23:00
سلام خیلی خوش اومدین چون فردا نمیتونم بیام بهت بگم چشمت روشن پس الان پیشاپیش بهت میگم چشمت روشن عزیزم ایشالله لحظات خوبی رو درکنار خواهرزاده های گلت سپری کنی


ممنون عزیزممممممممممم.فردا نمیتونی بیای اخه چرا؟؟؟/
مرجان مامان آران
7 شهریور 92 23:13
به به خوش اومدی عزیزمممممممم
ایشالا جاخای هوب بری همیشه با جای ختم


ممنون گلممممممممممم لطف کردین
مامان آینازوآرش
8 شهریور 92 17:04
سلام عزیزم رسبدن بخیر
منتظرت هستیم ما هم دلمون است تنگیده بود


ممنون گلم چشم اومدم
مهرنوش
12 شهریور 92 15:55



ممنونم
مامان حنانه زهرا
15 شهریور 92 6:04
ماشاله خیلی اکتیوی.زود به زود پست جدید میذاری


اره دیگه خواهر ما جدیدا فعال شده