کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 3 روز سن داره

كميل و كيان

در بیابان تکه نانی نعمت است

1392/5/15 1:39
نویسنده : مامان جون
707 بازدید
اشتراک گذاری

اینجا تو ماشین نشسته بودم می خواستم خیار بخورم  چنگال نداشتم با خودم یه کمی فکر کردم که چکار می شه کرد تا اینکه به این نتیجه رسیدم که از انگشت به عنوان چنگال استفاده کنم

 

 

تا مامانم بهم گفت چکار می کنی خودمو براش لوس کردم تا چیزی بهم نگه

کلی مامانم ذوق کرده بود باباجونم ازم عکس می گرفت

الهی قربون خندهات برم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (13)

خاله مطهره جوووووووووووووون
15 مرداد 92 1:48
سلام عشقم ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااان الهی قربون خنده هات برم من جیگرتو بخورم عسلم.کیان جوووووووووووووون خاله میمیره واسه لوس کردنت دلم ضعف میره واسه خنده هات خیلی دوستدارماااااااااااااااااااااااااا


خاله جون منم شما رو خیلی دوست دارم
مرجان مامان اران
15 مرداد 92 2:55
اخی عزیزمممممم نازی چقدر بامزه و شیرین شدییییییی قربونت برممم
شرمنده من دیر میام بخدا هم نبودم هم دیگه شراطمو میدونیددد
دلم کلی تنگیده بود براتون


مرسی عزیزممممممممممممممممممممممم خواهش میکنم دشمنتون شرمنده باشه .ماهم همینطور
مامان آرینا موفرفری
15 مرداد 92 2:59
منم این جور موقع ها خیلی خلاق می شم
عمه حدیث خوشگله
15 مرداد 92 3:09
سلااااااااااااااااااام
عزیزم ببخشید که دیر اومدم پیشتون
چقدر تغییرات!!! قالب جدید مبارک
دلم تنگ شده بود.
اگه مریض نبودم حتما زود به زود بهتون سر میزدم
بازم ببخشید


خدابد نده عمه جون بازم ممنون که اومدی پیشمون
مامان یاسمن و محمد پارسا
15 مرداد 92 5:03
تو خیلی خوشگل و ملوسی عزیزم


ممنون مامان جوووووووووووووووووووووووووونی
مهرنوش
15 مرداد 92 10:08
چه روش جالبی برای خیار خوردن!


اره دیگه خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
مامان محمد معین
15 مرداد 92 14:08
عزیزم ممنونم که تو این مدت چند بار بهمون سر زدین
شرمنده من این روزا بد جور سرم شلوغه انشالا در اولین فرصت مفصل خدمتتون میرسم


سلام مامانی خواهش میکنم
مامان مرضیه
15 مرداد 92 15:36
سلام عزیزم چه خاله مهربونی دارن این دوتا خدا حفظشون کنه وبلاگتونو دیدم خیلی خوب بود البته همشو نتونستم ببینم .
الهی عزیزم و نیگاه اون زیر چیکار میکنی خاله جون


سلام عزیزملطف دارین لطف کردین اومدین پیشمون
مامان اهورا
15 مرداد 92 16:39
ای جووونم چه شیطون بلا و ناناز این فسقلی زنده باشه الهی


ممنون مامان جووووووووووووووووووووووووووون
هیراد و عمه لیلاش
15 مرداد 92 23:18
عزیز دلم فدای لوس کردنت بشم گلکم



خیلی نانازی عزیزم








خدانکنه عمه جون ممنون عزیزمممممممممممممممممممممممممممم لطف کردین امدین پیشمون




مامان مهدیس و ملیسا
20 مرداد 92 21:43
قربونش برم من


خدانکنه خاله جون
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 1:34
خیلی بامزه ای پسر بلا


ممنون خاله جونم
مامان آرمينا
22 مرداد 92 10:30
آخي چه نازي ميكنه
اين پسرا در زمينه لوس كردن خودشون دست كمي از دخترا ندارن


این یکی که لوس میکنه بدجور خوردنی میشه باید از نزدیک ببینید