کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

كميل و كيان

ی چیز متفاوت

1392/5/23 0:19
نویسنده : مامان جون
622 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم..........ماچ

 

من اومدم با لینک تکونی من هرروز به همه دوستام سر میزنم کامنت میذارم ولی مثل اینکه تمایلی به دوستی ندارن واسه همین حذف کردمبا یه پست جدید یه چیز متفاوت عکسای جالب و دیدنی  که مرتبط با هیچ چیز نیست  میدونم جاش اینجا نیست که بذارم چون من که خیلی خوشم اومد گفتم بد نیست واسه شماهم بذارم کلی وفت گذاشتم تا اپلود شد چون ممکنه پست طولانی بشه میذارم ادامه مطلب


نظر یادتون نره

بفرمایید ادامه مطلب امیدوارم خوشتون بیاد

اول بذارید زیباترین دختر جهان و معرفی کنمقهقههقهقههقهقههپسر دختر نما

شلوار راحتی که میگن یعنی اینقهقههقهقههقهقهه

لپ تاپ بهم میاد نه؟؟؟؟؟؟خندهخنده

این نینی هه  رو نگاه کن چه بامزسنیشخندنیشخند

اینم یه طراحی زیبا با استفاده ی میختشویقتشویقتشویق

امان از این اقا خروسهنیشخند

بهترین کار........تعجبتعجب

امان از دست این مردمقهقههخنده

قهقهه

و اما............

این عکسو از شوی لباس ماهواره گرفتم خدایی چه لباسیهنیشخند

گدایی به شیوه ی نوینخنده

 

این توالت هارو ببیننیشخند

و

وحالا کودکی که تو اتیش سوزی چهرشو از دست دادناراحت

و حالا جوانیش که شخصیت مهمی داره

این مغازه همه چی داره میگی نه خودت ببینعینک

بدون شرحنیشخند

خنده

 

وای موهاشو نگاهتعجب

تو این عکس چی میبینیسوال

نمیدونم واقعیه یا نه ولی من اینو دیدمناراحتگریهناراحت

اینجوری کف دست تو  بهتر ببین دل نداری چشمتو ببند رد شو

لاله و لادن

قوی ترین مرد جهانتشویقتشویق

چه خیابون قشنگیقلبلبخند

 عکس به موقع شبنم هارو ببینمژه

عشق یعنی اینقلبقلبقلب

 

اینم محبت حیوانات موش و گربهتعجب

 

 

 

ببخشیدنیشخند که خیلی طولانی شد وقت تمام تا چند وقت دیگه حذف میشه آخ

ممنون از همراهیتونلبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

آتیلا جون و مامان شیما662
22 مرداد 92 1:50
سلام عزیزم...
عکسهای جالبی بودن بجز یکی دوتا که واقعا روحم و خدشه دار کرد...
در هر صورت خسته نباشی...
امیدوارم نسل بشریت بعد از این دیگه هیچ وقت شاهد چنین صحنه های فجیهی نباشه...





سلام عزیزم ممنون منم امیدوارم همینطور باشه.کدوم عکسا بگید حذفش کنم
اتیلا جون و مامان شیما
22 مرداد 92 1:57
مطهره جون عکس اولی غوغا میکنه...



خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ ممنون عزیزم
ترنم
22 مرداد 92 3:19
وای معرکس براووووووووووووووافرین خیلی خندیدم


ممنون عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممم خوشحالم خوشت اومده
یاسی گلی
22 مرداد 92 3:31
امان از دست تو خاله شلوار راحتیواقعا با اینکه به این سن رسیدن ولی هنوزم عشقشونودارناستخرسانس هم زمانش باحاله




خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ.اره دیگه اینجور ادما کم پیدا میشن.اره واقعا

ادرس چرا نمیذارین اخه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

سینا
22 مرداد 92 4:09
وای کلی خندیدم دستون درد نکنه بازم بذارید میام بهتون سر میزنم


ممنون خوشحالم که خوشتون اومده .اگه گیرم اومد باشه حتما شما چند بار دیگم اومده بودید چرا ادرستونو نمیذارید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
مامان سام
22 مرداد 92 6:38
عالییییییییییییییییییییییی بود
شادباشین همیشه


ممنون عزیزم ببوس سام عزیز و
مامان سام
22 مرداد 92 6:44
فقط تا چندوقت دیگه برا چی حذف میکنین خب؟؟!!!


حالا شاید حذف نکردم
مامان آرمينا
22 مرداد 92 10:24
واقعا شرمندم از اينكه چند وقته پيشتون نيومدم آخه مسافرت بوديم بعد هم مهمون داشتم و هنوز دارم و اصلا فرصت نميكنم بيام .
اما عكسا خيلي جالب بودن مخصوصا بچه كه توي نايلون گذاشتن ... خيلي خوب بودن


اشکال نداره عزیزممممممممممم.هروقت تونستی بیا.خوشحالم خوشت اومده
مامان موژان جون
22 مرداد 92 11:39
جالب بود عزیزم


ممنونم
آجی محمدمهدی
22 مرداد 92 12:52
خیلی حیرت انگیزه.


مرسی عزیزممممممممممممممم
پرهام ومامانش
22 مرداد 92 13:15
خلیییییییی جالب بود
دستت دردنکنه


مرسی مامانی نظر لطفتونه .خواهش میکنم
مامان آرش و آیناز
22 مرداد 92 13:32
سلام وبتون قشنگه مایل به دوستی هستی خاله مطهره ؟
خوشحال میشم که به منم سربزنی


اره عزیزم چرا که نه ؟باعث افتخار فقط ادرستونو واسم بذارید
اتیلا جون و مامان شیما
22 مرداد 92 15:55
سلام مطهره جون...
نه عزیزم نگفتم که حذف کنی...
مرسی از محبتت...



سلام عزیزم باشه ممنونم
مامان امیرعلی گلی
22 مرداد 92 17:33
واقعآ باید بهت گفت مرحبا و افرین
بعضی عکسا خوشحالم کرد بعضی ها غمگین و بعضی ها رو دل نداشتم و بعضی ها هم خندمو در آورد
ممنون خاله جون هنرمند


مرسی عزیزم خوشحالم خوشت اومد
مامان امیرعلی گلی
22 مرداد 92 17:39
خصوصییییییییییییییییی


چشم عزیزممممممممممممممم
مامان مینا
23 مرداد 92 8:13
سلام خاله جون ازم خواستی بودی با هم تبادل لینک کنیم با افتخار قبول میکنم شما لینک شدین
عکسها خیلی جالب بود ولی بعضیاش دلمو ریش کرد
بهت پیشنهاد میکنم از این به بعد عکسای وحشتناک نذاری..خواهش میکنم


باشه عزیزم حتما مامانی واسم ادرستونو بذارید
معصومه
23 مرداد 92 8:25
خوشگل خانوم از من که ناراحت نیستی؟
ببخشید دیر شد...شرمنده کوتاهی از من بوده من دوستت دارم همچنین کوچولورو ...........چقدر این لباس دختر بهش میاد؟دقت کردین شاید دختره؟؟؟؟؟؟؟؟
در ضمن عکسات لایک داشت عالی بود


نه عزیزم چرا ناراحت باشم. اره مامانی پسره خخخخخخخخخخخخ ممنون نظر لطفته
مامان کیاراد
23 مرداد 92 12:06
سلام عزیزم مرسی که به ما سر زدید ... خوشحال میشم بیشتر پیش ما بیایید ...
ما دوست داریم شما هم در جمع دوستان ما باشید....


چشم عزیزم حتما پس لینک تون میکنم ماهم خوشحال میشیم پیش ما بیایین
ترنم
23 مرداد 92 19:54
خیلی باحال بود حال کردم با نظر مامان اتیلا موافقم


از همه تون ممنونم
ترنم
23 مرداد 92 19:55
شلوار راحتی


اره عزیزم نمونش همینه
نگارین
23 مرداد 92 19:56
سکانس اقایان و خانوم ها هم زمان


اره همزمان جالب بود مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟/کی میره هیچکی
ترنم
23 مرداد 92 19:56
عرصه دامپزشکی یا انسان هههههههههههههه


خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
نگارین
23 مرداد 92 19:57
ربطی نداره اره ولی خیلی باحاله


ممنونم
مامان حسین جون
24 مرداد 92 19:22
منو حذف کردیآخه من چندروزه که خونه نبودم که بتونم بیام نت حتی نظرای وبلاگ پسرمو تاییدش نکرده بودم خاله جون بیا آشتی کنیم


باشه عزیزم اومدم
مامان حسین جون
25 مرداد 92 9:57

سلام ممنونم که لینک شدم امیدوارم زودی ازم دلگیر نشی


سلام خواهش میکنم