کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

كميل و كيان

آرایشگر نمونه

1392/6/2 19:03
نویسنده : مامان جون
688 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز داشتم توی حمام لباسهای شاهزاده کوچولو رو می شستم وقتی از حموم بیرون اومدم دیدم داره گریه می کنه گریهگریهگریهو اومد سمت من

با کمال ناباوری دیدم که بابای کیان به جون موهای بچم افتاده و به اصطلاح خودش می خواسته کوتاه کنه

ولی کیان سرشو تکون داد و کلی خرابکاری شده بود


خودم شوکه شدم و از عصبانیت عصبانیعصبانیداشتم می ترکیدم ولی نتونستم کاری بکنم

کیان نذاشت بقیه موهاشو کوتاه کنه کلی گریه کرد و اومد بغل من

منم بردمش توی حموم تا دو طرف سرشو مساوی کنم

 

ولی به دلیل عصبانیت بسیار زیاد جلوی سرشو کوتاه نکردم


تا شاهکارهای پدر هنرمندنیشخندنیشخند برای  همگان روشن شود

اینم هنرهای پدر آرایشگر

   

 

 

خدایش همچی پدر هنرمندی نوبره والا...خدا نصیب هیچ بچه ای نکنه

کلی حرص خوردم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان حنانه زهرا
2 شهریور 92 20:22
اخی ببین بچم چه شکلی شده


خیلی بد شده
هیراد و عمه لیلاش
2 شهریور 92 21:43
الهی
فدات بشم خاله جون بس که نازی حسودیشون شده موهاتو اینجوری کردن
مامانی یه خورده جلوی موهاشو کوتاهتر کن دیگه ، حالا کاریه که شده
ببوس عزیز دل خاله رو


خدانکنه خاله جون باشه حتما
مامان حسین جون
2 شهریور 92 22:09
چه بابای هنرمندیالهی بگردم بچه رو ببین چیکارش کردنولی خودمونیم از حالا رفته تو کار فشندیروز تو خیابون یه پسری رو دیدم که همه سرشو ماشین کرده بود فقط جلو سرش رو گذاشته بود یه چیزی تقریبا مثل الان کیان کوچولو!!!!هرکی پرسید چرا اینجوریه بگین بچه مون فشن کوتاه کرده


اره دیگه کلی حرص خوردم .فشن شده
خاله مطهره
2 شهریور 92 22:46
وای برچی موهاشو این شکلی کردهبچه به اون نازی بوده ببین باهاش چکار کرده دیگه جلو موهاشو دست نزن کچلش نکنی


شرمنده خاله جون در یک عملیات ایذایی دیگه بقیه موهاشم کوتاه کرده به دور از چشم من
خاله مطهره
2 شهریور 92 22:47
از دست رضا حالا بگو باموهای بچه چکار داشتی که اینجوریش کرده


به قول خودش می خواسته دورشو بگیره
مامان امیرعلی گلی
2 شهریور 92 23:00
الهی الهی چی شده موهایه بچمون
چقد هم که موهاش لخت و قشنگ بود ولی بازم بامزه شده


نه مامانی خیلی بد شده
مامان امیرعلی گلی
2 شهریور 92 23:06
خصوصی


چشم عزیزم
مامان ساجده
3 شهریور 92 0:24
میگم مامانی شما و آبجی تون با هم این وبو آپ میکنین یه پست شما میگذارین یه دونه آبجیتون؟


اره عزیزم مامانشون زیاد وقت ندارن واسه همین گاهی اوقات فقط خودش اپ میکنه گاهی هم خود کمیل ولی بیشتر من سر میزنم
خاله مطهره
3 شهریور 92 2:20
واقعا حقشو خوردن باید ارایشگر میشد الهی بمیرم ببین چه جوری گریه میکنه


منم همینو بهش گفتم حالا حرص نخور پیر می شی
مامان موژان
3 شهریور 92 8:43
به به چه همسری هنرمندی داری عزیزم
وای عزیزم ببرش ارایشگاه موهاشو کوتا کن
الان مدل روز براش درست کردی از فردا پسرا اینجوری میزنن


اره اینم یه نمونه هنرشه میبینید که .......
مهرنوش
3 شهریور 92 9:34
الهی! چه بد شده موهای پسری! ام کاش همه جاش رو کوتاه میکردین که یه جا در بیاد. نگران نباشید زود رشد میکنه ایشالا.


اره باباشه کاریش نمیشه کردخیلی بد شده دیگه همه رو بزنن کچل میشه که اصلا بهش نمیاد
آجی محمدمهدی
3 شهریور 92 11:48
عزیزم توهمه جوره نازی.


مرسی اجی جون
مرجان مامان آران
3 شهریور 92 13:07
اخیییییی چه با مزهههههههههههه شده عزیزممممممممممممممممممممم


بد شده مامانی
پرهام ومامانش
3 شهریور 92 13:34
سلام سخت نگیرررررر مامانی اگه ببر جلوشوبراش 2 شماره کمتر کنه خودش یه مدل میشه


باشه حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 17:37
وای از دست این باباهای هنرمند عزیزم می دونم چی می کشی منم چند وقت پیش محصور این هنر نمای شدم اخرش منجر شد به کوتاه کردن کل موهای پارسا اونوقت 1 سالش بود کلی حرص خوردم اما دیگه نمی زارم دست بهش بزنه صاف می فرستمش ارایشگاه اما حرص نخور مامان کیان جونم اینطوریم خیلی نازه


منم فرستادمش آرایشگاه اما کلی گریه کرده بود و نذاشته بود موشو کوتاه کنه
ممنون ار لطفتون
مامان آینازوآرش
3 شهریور 92 19:06
عزیزمممممممم ببین چی به روز این گل پسری اورده
اما عزیزم غصه نخور من چندتا از این پیرا رو دیم موهاشون همینطور کوتاه کرده بودن مد روزه یعنی
چیزی که غصه و حرص نداره مو هست زود رشد میکنه


خیلی ممنون از لطفتون
مامان کیاراد
5 شهریور 92 20:43
ای بابا......بابا جان آخه این چه کاری بود..


کلی خودم حرص خوردم
مامان آرمينا
17 شهریور 92 22:11
الهي ببين چه كاركرده اين بابا
نميدونم من اگه به جاي شما بودم چكار ميكردم
زود بلند ميشه كاريش نميشه كرد


خودم کلی عصبانی شدم اره دیگه کمک کم بلند میشه