کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

عقدمون عقب افتاد

1392/6/3 13:58
نویسنده : مامان جون
317 بازدید
اشتراک گذاری

سلام صمیمانه به همه دوستای خوبم قلب الان اماده شدیم بریم مسافرت چند روزه به دلیل فوت مامان بزرگ همسری گریههم عقدمون عقب افتاد ناراحتهم یه چند روز نیستمخنثی بیام پیشتون از این بابت خیلی ناراحتم هیپنوتیزمافسوسناراحتدلم واسه همتون تنگ میشهقلب  و  متاسفانه اونجا دسترسی به نت ندارمچشمک ایشالله برم و برگردم کیان نازم پیشمه میام و کلی پست میذارمآخ ببخشید که چند روز نیستم همتونو دوستدارم  الان داریم میریم فعلا بای بای بایبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (8)

ترنم
3 شهریور 92 14:18
وااای چقد بد الهی هر چی خواسته داری برسی بهش و زود تر عقدکنید و منو خبرم کنید


ممنون عزیزم .حالا حالا عقب افتاد بعدش اخه چه جوری خبرت کنم هااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟شما که ادرسی ندارید و همینجوری میای پیشمون
مامان یاسمن و محمد پارسا
3 شهریور 92 17:31
وای چه بد خدا بیامرزدش
ایشالاه زود برگردید منتظر پستهای قشنگتون هستم عزیزم


خیلی ممنون
مامان آینازوآرش
3 شهریور 92 19:11
آخی چه بد
خدارحمتش کنه
منتظریم که برگردی عزیزم دلمون واست تنگ میشه


خیلی ممنون منم همینطور
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 12:54


خیلی ممنون از لطفتون
مامان اهورا
5 شهریور 92 13:30
وای چه بد که نیستی ولی امیدوارم زوود برگردی مواظب خووودت باش عزیزم




همون بهتر که نیست همیشه نظرارو تایید می کرد من نمی دونستم باید به کی سر بزنم


مامان موژان جون
6 شهریور 92 12:36
تسلیت میگم عزیزم
من دردتو میفهمم که یکی فوت کنه مجلس ادم هم خراب میشه من این بلا سرم اومده شاید بدتر از شما عزیزم


خیلی ممنون
مهرنوش
12 شهریور 92 16:02
خدا رحمتشون کنه.


ممنون گلم
مامان آرمينا
17 شهریور 92 22:25
واااااي ناراحت شدم خيلي بده همچين اتفاقي بيافته و برنامه ها بهم بخوره
ولي مبارك خبر نداشتم


ممنونم عزیزممممممممممممممممم