کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 29 روز سن داره

كميل و كيان

گچ گرفتن پای مامان

1392/6/4 14:22
نویسنده : مامان جون
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز می خواستم بریم بیرون که کیان شروع به نق زدن کرد و گفت منو بغل کن

بغلش کردم و می خواستم از پله جلوی خونه بیام پایین تا پامو گذاشتم پایین پام پیچ خورد و به شدت درد گرفت با این حال سوار ماشین شدیم و رفتیم هر وقت درد پام شدید می شد از پای چپ برای گاز دادن استفاده می کردم

خونه که بر گشتم دردش شدید تر شد  ولی چون تو شهر ما دکترارتوپد نیست باید تاغروب صبر می کردم  دردش خیلی شدید شده بود اقام اداره بود  و نمی تونست بیاد آقام ساعت چهار از اداره اومد و پلمو ماساز داد و کلی پماد  زد  ولی دردش بیشتر شد تا اینکه دیگه نتونستم طاقت بیارم

به هر زحمتی بود خودمو رسوندم به ماشین و رفتیم چابهار بچه ها رو گذاشتم خونه عموشون

طفلکی کیان کلی گریه کرد

خدا روز بد نیاره اونجا هم کلی دنبال دکتر و رادیولوزی گشتیم  شد ساعت هشت بالاخره رفتیم بیمارستان آقام به ویلچر آورد تا بریم عکس برداری

 

بعدش رفتیم مطب دکتر گفت باید گچ بگیرید

تازه پول ویزیت که بماند (بیست هزار تومان) چهل هزار تومان وسایل گچ شد و تازه عجیبتر از همه پول دستمزد گچ گرفتن بود تا حالا ندیده بودم برای یه گچ گرفتن ساده دویست هزار تومان دستمزد بگیرن فقط هم 5 دقیقه کار داشت

خدایش اگه خونمونو گچ می کردیم اینقدر هزینه نداشت

خودم هم می تونستم این کارو انجام بدم 

ایشالله در این برهوت هیچ کسی مریض نشه .امین یارب العالمین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 14:13
عزیزم.گلم بیشتر مراقب خودت باش
ازدست بی منطقی بعضیا میبینی خواهر


خیلی ممنون
ما مجبوریم بسازیم چه می شه کرد
مامان ساجده
4 شهریور 92 14:44
مامانی ایشالا بهتر بشی ، چقد زیاد گرفتن 200هزار چه خبره ولی فدای سرت ایشالا بهترشی




خیلی منون
دیگه منطقه آزاده همه چیزشم آزاده با وسایلش و حق ویزیتو داروها 300 هزار تومان شد


مامان آینازوآرش
4 شهریور 92 15:53
عزیزم انشالله زودتر خوب میشی
جونت سلامت باشه عزیزم پول بازم میاد
اره عزیزم هرکی هرچقدر دلش بخواد میگیره
مراقب خودت باش عزیزم


خیلی ممنون عزیزم
مامان حنانه زهرا
4 شهریور 92 18:11
سلام عزیزم.اون عکسارو تو سایت فوتوفونیای انگلیسی درست کردم واپلودش کردم وادرس عکس اپلود شده رو گذاشتم تو یه کدی که باسرچ کردن پیداش میکنی.فک کنم بزنی کد گذاشتن عکس در وبلاگ بیاد دقیق یادم نیست وذخیرشم نکردم.بعد کدو باید بذارین تنظیمات وبلاک وعکسو تو امکانات نشون میده


ممنون از لطفتون
محدثه
4 شهریور 92 23:12
اخی...
باز فک نکنی من حسودیم شده که میخوای بری مسافرت اینجوری شدی
دیشب علی گفت چند شب خواب خانواده ی شوهرت رو دیده معصومم همینطور بعد من گفتم شما خواب خالت و دیدی ابجی من قربانی شده
ولی مسافرت واجب نیس بری


اتفاقا به خاطر همین نیشخندات به کوری چشم حسودا میرم
الی مامی آراد
5 شهریور 92 12:49
انشالله زودتر خوب بشین راست میگی عزیزم هزینه های دکتر واقعا زیاده


خیلی ممنون دیگه نه اینقدر برای پیچیدن یه باند دور پا
محدثه
5 شهریور 92 13:09
برو مگه من حسودم؟؟



نه عزیزم گفتم که خوشحال شی
مامان اهورا
5 شهریور 92 13:34
وای مامانی مواظب خووودت باش بهتر باشی دوست خوووبم توی این مملکت ما اگه یه نفر پووول نداشته باشه باید بره بمیره خدا به همه رحم کنه ولی خداییش خیلی بی انصافن


خیلی ممنون البته به قول خودش می گفت با تخفیف حساب کرده
مامان کیاراد
5 شهریور 92 20:05
سلام عزیزم.... امیدوارم زود زود خوب بشی ...مملکت ما اوضاعش بهتر از این نمیشه دیگه ...اشکالی نداره فدای سرت....
مواظب خودت باش....


خیلی ممنون عزیزم
مامان امیرعلی گلی
5 شهریور 92 21:16
خدا بد نده عزیزم، برا منم یه همچین چیزی پیش آمده
مواظب خودتون باشید تا زود خوب شه پاتون


با این بچه ها میشه استراحت کرد دایم به من اویزونه
ممنون از لطفتون
مامان درسا
6 شهریور 92 2:45
مامانی مواظب خودت باش زودتر خوب شی.


خیلی ممنون
مامان حسین جون
6 شهریور 92 11:18
وای چه سخته خانم خونه مریض بشه اونم باداشتن بچه کوچک دعا میکنم هر چه زودتر خوب بشی ولی مواظب خودت باش عزیزم تا زودتر خوب بشی


خیلی ممنون عزیزم
مامان موژان جون
6 شهریور 92 12:38
خدا بد نده عزیزم انشالله زود خوب میشی گلم
الان تو این دوره زمونه نمیشه رو هیچی دست گذاشت گرونی سر به فلک عزیزم


خیلی ممنون اره به خدا ولی تو شهرهای ما که دیگه حسابی گرونه
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 شهریور 92 18:48
وای مامان جونمواظب خودت باش ای کیان شیطونچرا خودت راه نمی ری طفلی مامان بمیرم لابد خیلی درد داشت ایشالاه که بهتر شده باشی


چشم عزیزم ممنون
هیراد و عمه لیلاش
7 شهریور 92 15:43
انشالله بلا از همتون دور باشه گلم
انشالله زود زود خوب بشی عزیزم
این دکترها هم که هیچی ، حالا خدا کنه این همه فکر جیبشون هستند اقلا زحمت دقت کردن رو بکشند و تشخیص صحیح بدند


ممنون گلم لطف کردی
پرهام ومامانش
8 شهریور 92 22:22
خدا بد نده
امیدوارم الان بهتر شده باشی
شکسته یا مو برداشته؟!



تاندوم هاش اسیب جدی دیده ممنون عزیزم
مهرنوش
12 شهریور 92 16:01
آخی مامانی ایشالا زودتر خوب شید. نمیدونم چرا امسال همه دوروبریام پاشون پیچ میخوره! خودم هم که پام شکسته بود.


ممنون عزیزم شما دیگه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
مامان آرمينا
17 شهریور 92 22:28
خدا بد نده عزيزم
چه ميشه كرد روزگار بدي شده هيچكي تو فكر هيچكي نيست


اره واقعا..