کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

واسه خوشگلم کیــــــــــــــــــــــــــــان

1392/6/4 19:20
نویسنده : مامان جون
680 بازدید
اشتراک گذاری

هورااااااااااااااااااااااااهورافقط 15روز دیگه مونده که کیانم بیاد پیشم..وای که

خدا میدونه دلم چقد واسش تنگ شدهقلب

دلم  تنگ شده ................

واسه لبخندتنیشخند


واسه خنده هاتخنده

واسه اون خنده هایی که از ته دلت میزدیقهقهه

واسه گریه هاتگریه

واسه لوس  کردنتخوشمزه

................................

خلاصه دلم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی تنگ شده

اخه خیلی شیرین شدیخوشمزه وقتی فشارت میدم و چیزی نمیتونی بگی میگی اته بیشتر عاشقت میشم

قلب خاله فدای اون زبون شیرینت بشه الهی قلب  وقتی اسمتو بلند صدامیزنم

میگم کــیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــان فک میکنی دعوات میکنمو میشی اینناراحتگریه بعد بغلتبغل میکنم ذوق میکنیلبخند

اونجوری که دوست دارم واسم میخندیقهقهه خیلی خوشحال میشم خندهانقد بوست میکنم ماچزورت میاد

و این شکلی میشی کلافهعصبانیو منم قهقههمیگم کیان بوووووووووووووووس سریع فرار میکنی میگم

اومدم کیان "ازته دلت میخندیقهقههالهی

خاله قربون اون خنده هات برهفرشته

کیانم خاله مطهره عاشقته و خیلیم

دوستداره خیـــــــــلی. واست میمیرم قلب

زودی بیا پیشم که دلم واست لک زده .وقتی لبخند میزنینیشخند

                                            وقتی در حال عادی میخندیخنده

 

                                وقتی از ته دلت میخندی و من عاشق این خنده هاتمقهقهه

وقتی خودتو لوس میکنیخوشمزه

خاله قربون لوس کردنت برهماچ

قلب

 

                               اینم یه نمونشه دیگه .عاشق این لوس کردنتم بمیرم واستقلب

 

خاله قربون لبخندتو خنده هات. میمیرم واسه لوس کردنت الهی فداتشمممممممممممممممممممممممممممممممممممممم عسلم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (25)

رهگذر
3 مرداد 92 22:56
i love you


مرسیییییییییییی
مامان قاسم
3 مرداد 92 22:57



....................
مانیا
3 مرداد 92 23:15
چه جیگریه هاااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون مانیاجووووووووووووووووووون
ترنم
3 مرداد 92 23:15
چه خاله ی خوبی داری اقا کیان خدا واست نگهش داره


ممنونم لطف داری عزیزممممممممممممممممممممممممممم
ترنم
3 مرداد 92 23:33
خاله؟؟؟؟؟؟؟


جان عزیزممممممممممممممممممممممم
ترنم
3 مرداد 92 23:35
باور کن دوستدارم


وااااااااااااااااااااااای مرسی باشه ممنون ترنم جون لطف دارید
ارمیتا
3 مرداد 92 23:38
بوس واسه عاشق ترین خاله دنیا


ممنون عزیزممممم
مامان آرمينا
3 مرداد 92 23:42
خوش به حال كيان وكميل كه چه خاله مهربوني دارن و اينقدر دوستشون داره


ممنو عزیزززززززززززم لطف دارید
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 1:52
خالهشوخی می کنی منالان اونجا بودم


نه عزیزم حذف شده
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 1:53
خاله جون خصوصی


چشم حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 1:56
الاهی فدات چه بامزست کیان جون
مامان اهورا
4 مرداد 92 9:32
ای جووونم چه خنده های شیرینی الهی همیشه سلامت باشن خاله مهربووون شرمنده ام که نمیتونم زود زود بیام پیشتووون اهورا چند قدمی راه میره و همش میخوره زمین نمیشه ازش غافل شد ولی دوستتون دارم وبه یادتووونم


ممنون مامانی خواهش میکنم همین که میایین کلی ارزش داره
معصومه زن عموی بردیا
4 مرداد 92 12:59
عزیزم جیگر خاله دوستت دارم
یه سر به وبلاگ من سر بزن تولده


چشم مامانی میام
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 15:41
الهی معلومه خاله جون خیلی دل تنگه برات عزیزم


اره خیلی دلم تنگ شده
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مرداد 92 18:05
قالب جدید مبارک خاله جون


خیلی ممنون خاله کمیل هر چند وقت یه بار خودش قالبو عوض می کنه
الی مامی آراد
5 مرداد 92 1:15
چه خندهای خوشگلیییییییی


خیلی ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مرداد 92 11:41
خصوصی مامان


چشم عزیزم
مهرنوش
5 مرداد 92 12:09
منم یه خاله هستم. احساستون رو درک میکنم. خدا حفظش کنه ایشالا.


ممنون مهرنوش جون خوشحالم که به وب ما اومدین
معصومه زن عموی بردیا
5 مرداد 92 13:12
منو شما تقریبا تو یه تیپیم من زن عمو و شما خاله


خوش به حال بردیا که همچین زن عمویی داره
مامان طاها
7 مرداد 92 12:49
چه خاله خوبی


ممنون عزیزم لطف دارید
محدثه
7 مرداد 92 15:22
کم پیدایی دیگه چیزی نداری واسه نوشتن


چرا مشغول عبادت بودیم
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 1:40
خاله جونکجایید بابا یه خبری چیزی مردم از نگرانی


وااااااااااااااااااااااااااااااای ممنون مامانی
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 1:59
مامنی از دست ما ناراحتید دیگه پیشمون نمیاید دلمون برا اومدناتون تنگ شده


الهی بگردم چشم میام
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 1:55
خیلی باحاله واقعآ
کلی به شیرین کاریاش خندیدم


مررسییییییی مامانی خوشحالم که خوشتون اومد