کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

کیان در ماه رمضان

1392/4/28 23:19
نویسنده : مامان جون
306 بازدید
اشتراک گذاری

کلی گریه کردم که خودم می خوام غذا بخورم حتی از روی زیراندازتم بلند شدی

اول گفتم با قاشق امتحان کنم

داشتم تلاش می کردم تا از دست مامان فرار کنم و خودم غذا بخورم

این بود که تصمیم گرفتم ظرف غذا رو بردارم و برم یه جای دیگه

گفتم بهتره با خود ظرف غذا بخورم اینجوری راحت تره

قربون اون تلاشت برم بالاخره یه دونه برنج رفت توی دهنت


اخرشم کل خونه رو پر از غذا کردی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان درسا
29 تیر 92 2:02
مامانی کیان جون می خواد بگه بزرگ شده دیگه




من که حریفش نمیشم


خاله مطهره
29 تیر 92 16:11
قربون اون لبخندت بشم عزیزم غذا خوردنت منو کشته خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
29 تیر 92 16:49
وای فدات بشم من مامانی خوب دوست داه خودش بخوره


مامانی خدانکنه اره من که حریفش نیستم چیزی بهش میگم فقط میگه اته
الی مامی آراد
30 تیر 92 1:16
مامانی اینجوری بیشتر بهش میچسبه
مامان آرمينا
30 تیر 92 14:55
آفرين كيان جون بزرگ شده و ميخواد خودش غذا بخوره نوش جونت بشه گلم




قربونش برم سه ساعت تلاش کرده یه دونه برنج رفته تو دهنش
اره میخواد بگه بزرگ شده ممنون از محبتتون

خاله مطهره
30 تیر 92 15:12
قربون لبخند نازت برم من که دختر کشهعـــــــــــــــــــــاشقتمممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم.عکس سومی خیلی خوشمله


اته خاله جون خیلی دوست دارم به قول خودم اوج محبتم اته
پرهام ومامانش
2 مرداد 92 23:48
چه شکمیو ماشالله لاقل یکی از بچه ها بخوره بچه الان که هیچی نمیخورن


ارهچیزی نمیخوره همش به مامانی چسبیده خداروشکر از ماه رمضون خوراکش بهتر شده