کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

كميل و كيان

عجیبه کمیل و کیان گوشت می خوان

1392/4/28 17:44
نویسنده : مامان جون
396 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب داشتم برای سحری غذا درست می کردم هیچوقت کمیل گوشت نمی خورد و کیان هم زیاد غذا نمی خوره ولی از شروع ماه رمضان کیان خیلی خوب غذا می خوره 

که خودمم تعجب کردمتعجب

البته در طول روز همش به من چسبیده است فقط شبا غذا می خوره بازم خدارو شکر .

ادامه ماجرا

کمیل گفت غذا می خوام یه مقدار سیب زمینی سرخ شده به دوتاشون دادم اما عجیب اینجا بود که هر

دو تاشون گوشت می خواستند

 

 

منم یکی یه دونه گوشت به هشون دادم که بخورن

این جزء عجایب بود

کمیل و گوشت عجیبه

کلی خوشحال شدم خندهخنده

اینم عکساشون ایشون آقا کیان هستن در حال خوردن گوشت

اینم یه عکس دیگه

اینم آقا کمیل

اینم یه عکس دیگه در حال تماشای کامپیوتر

 

 اینم یه عکس دونفره

کیان داشت کمیلو اته می کرد ساکتوقتی بهش گفتم نکن قیافه حق به جانبی به خود گرفت .

  سحری ما نوش جونتون عزیزم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان درسا
27 تیر 92 13:58
نوش جونت عزیزای خاله.


خیلی ممنون خاله جون
مامان یاسمن و محمد پارسا
27 تیر 92 18:43
نوش جونتون
خاله مطهره
29 تیر 92 16:14
اخ که کیان چقد خوش تیپ شده عاشق تیپتم خاله جون
مامان اهورا
29 تیر 92 17:30
نوش جووونتون شرمنده که سوال میکنم شما کجا زندگی میکنید ؟


ممنون خواهش میکنم عزیزم بخاطر موقعیت شغلی خودم و شوهرم فعلا کنارک هستیم
الی مامی آراد
30 تیر 92 1:22
نوش جونتون شما که دیگه دوتاین باید خوب غذا بخورین


ممنون عزیزم نه اصلا زیاد غذا نمیخورن
مامان آرمينا
30 تیر 92 14:54
نوش جون دوتاييتون عزيزم گوشت بشه به جونتون
خيلي بامزه ميخورن


ی دنیا ممنون از محبتتون لطف کردین عزیزمممممممممممممم