کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 12 سالگیت مبارک

كميل و كيان

بدون عنوان

1392/9/29 0:58
نویسنده : مامان جون
423 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه

شرمنده یه چند روز نت قطع بود و نشد بیام و منم از فرصت استفاده کردم طرلحی میکردم ایشالله عکسشو بعد میذارم تا کامل شه

لابه لای عکسای کمیل چندتا عکس پیدا کردم گفتم بذارم واسش اقا کمیل دیگه سرش خیلی شلوغه قبلا همش بهم زنگ میزد و حالا نه تا ساعت 11مدرس و ساعت3تا5 میره زمین چمن واسه فوتبال و 6تا7هم میره کلاس زبان تا میاد خونه میخوابه دیگه دلم یه ذره شده ایشالله ماه بعد میاد پیشم

کیان کوچولوی من قربونت بره خاله

اینم کمیل و صبا (دختر دایی)

تو پست بعد هم طراحیم و با عکسای کوچیکی تو میذارم فعلا تا پست بعدبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (26)

مامان ایمان
29 آذر 92 1:57
همه لحظه های پایانی پاییزت ، پر از خش خش آرزوهای قشنگ پیشاپیش یلدا بر شمامبارک
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم واسه شماهم مبارک
فاطمه
29 آذر 92 2:10
طراحیتو بذار تا ببینیم چقدر هنرمندی
مامان جون
پاسخ
باشه حتما
توت فرنگی (مامان علیرضا)
29 آذر 92 3:14
سلام عزیز دلم خوبی به به چه عکسای نازی دستت درد نکنه بچه ها که سر گرم بشن همه چی یادشون می ره خانم هنمرند آثارت رو بزار ببینیم ممنون عزیزم از همراهیت خیلی دوستت دارم نظراتتو چون باید جواب بدم هنوز تایید نکردم ولی ممنونم حتما جواب نظراتت رو می نویسم تا الان حبوبات آشم رو داشتم می پختم فردا آش نذری داریم دعا کن خوب از آب در بیاد
مامان جون
پاسخ
سلام گلم خواهش میکنم نظر لطفتونه چشم میذارم خواهش میکنم ایشالله خوب میشه قبول باشه
مامان آرمينا
29 آذر 92 12:28
واي عزيزم ني ني بوده چقدر خوشكل بوده نا نازي
مامان جون
پاسخ
میسی مامانی الان خیلی تغییر نکرده
مامان ساجده
29 آذر 92 16:10
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای عشقت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم یلدا مبارک.
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم واسه شماهم همینطور
مامان ساجده
29 آذر 92 16:13
چقد نازه عکس کوچولوهای کیان کیان میره مدرسه؟؟؟هنوز کوچیکه که....زمین چمن
مامان جون
پاسخ
ممنونم مامانی الانم کیانم نانازه کیان مهد میره عزیزم کمیل اره کلاس اوله
مامان پرنس و پرنسس
29 آذر 92 17:43
عزیزم چه پسر فعالی خب خاله پسرا عشق فوتبالن ان شالله میاد میبینیش دلتنگیت برطرف میشه طراحیتو بزار تا ببینیم چه خاله هنرمندی هستی
مامان جون
پاسخ
اره دیگه خیلی انرژی داره بابا من گفتم طراحی ولی خب بیشتر نقاشیه تا طراحی
مامان ساجده
29 آذر 92 22:31
طراحیتو بذار ببینیم دوستی جون منم یه تابلوی طراحی پارسال کشیدم قابش کردم تو خونه اس،بذار تا منم نشونت بدم تابلومو
مامان جون
پاسخ
باشه حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 آذر 92 0:48
یلداست بگذاریم هر چه تاریکی هست هرچه سرما و خستگی هست تا سحر از وجودمان رخت بربندد شب بیداری را پاس داریم تا فردایی روشن راهی دراز باقیست شب یلدا مبارک!
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم واسه شماهم همینطور
مامان حسین جون
30 آذر 92 11:00
اگرميم مشكلات رابرداريم زندگى شيرين ميشه . برايت هزاران يلداى شكلاتى آرزو دارم عمرتان
 طولانى، قلبتان آفتابي، روزيتان بارانى
يلدا پيشاپيش مبارك
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیز
مامان موژان جون
30 آذر 92 12:05
قربون کوچولوهابی بانمک برم من
مامان جون
پاسخ
خدانکنه عزیزم
مامان آرمينا
30 آذر 92 16:30
هر چه از روشنی و سرخی داریم برداریم کنار هم بنشینیم و بگذاریم که دوستی ها سدی باشند در برابر تاریکی ها یلدایتان رویایی روزهایتان پر فروغ شبهایتان ستاره باران . .
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم شماهم همینطوز لطف کردین
توت فرنگی (مامان علیرضا)
30 آذر 92 19:19
پاییز ثانیه ثانیه می گذرد، یادت نرود این جا کسی هست که به اندازه تمام برگ های رقصان پاییز برایت آرزوهای خوب دارد. عمرت یلدایی، دلت دریایی، روزگارت بهاری یلدای خوشی را برایت آرزو می کنم
مامان جون
پاسخ
ممنونم عزیزم واسه شماهم همینطور
هیراد و عمه لیلاش
1 دی 92 0:19
چه سخاوتمند است پاییز که شکوه بلندترین شبش را عاشقانه پیشکش تولد زمستان کرد زمستانتان سفید و سلامت . . . یلدا مبارک
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم واسه شماهم مبارکگ
مائده
1 دی 92 0:37
سفیدی برف را برای روحت سرخی انار را برای قلبت شیرینی هندوانه را برای لحظه هایت و بلندی یلدا را برای زندگی قشنگت آرزومندم … یلدا مبارک!
مامان جون
پاسخ
ممنونم عزیزم واسه شماهم مبار ک
مامان درسا
1 دی 92 2:16
خاله قربونت نی نی هم بودی ناز بودی عسلم.
مامان جون
پاسخ
خدانکنه
خاله فریبا
2 دی 92 0:23
یلداتون مبارک باشه همیشه شاد و خوش باشین
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزززززززززززززززززززززم
خاله فریبا
2 دی 92 11:08
والا خواهر چی بگم!! من دلم می خواد زود زود بیام ولی این درس و دانشگاه اجازه نمی ده الانم که دیگه داره امتحانا شروع می شه و بله دیگه خودتون تصور کنین ولی بدونین همیشه به یادتون هستم
مامان جون
پاسخ
نمیدونم اهان الهی میدونم درک میکنم اره دیگه میبینم سخته
مائده
2 دی 92 12:12
بسوز ای دل که امروز اربعین است عزای پور ختم المرسلین است قیام کربلایش تا قیامت سراسر درس ، بهر مسلمین است اربعین حسینی تسلیت باد
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم به شمام تسلیت میگم لطف کردی
مهرنوش
3 دی 92 9:34
ایشالا به زودی میبینیشون خاله ی مهربون.
مامان جون
پاسخ
ایشالل گلم
پرهام ومامانش
4 دی 92 23:29
آرنی
7 دی 92 19:43
سلام عزیزم خوبی مطهره جونم مرسی عزیزم از اینکه بهم سر زدی چه خاله ای مهربونی عزیزم چه خواهز زاده های خوشگلی عزیزم
فاطمه
9 دی 92 1:51
مطهره کجایی؟ پیدات نیست عزیزم.
مامان جون
پاسخ
عزیزم اومدم
مامان آرینا موفرفری
14 دی 92 15:23
سلام عزیزم خوبی خوشی ؟ نیستی خانمی
مهرنوش
22 دی 92 8:48
خاله شما دیگه چرا نمیاین؟ انگار من نبودم هیچکس دیگه م نبوده!
مامان جون
پاسخ
عزیزم اومدم