کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 5 روز سن داره

كميل و كيان

اولین نماز صبح کیان جون

1392/5/9 2:42
نویسنده : مامان جون
368 بازدید
اشتراک گذاری

شب بیست ویکم وقتی از مسجد برگشتیم کیان تا موقع اذان صبح بیدار بود

کلی بازیگوشی کرد وقت نماز با کمال ناباوری دیدم یه مهر برادشته و شروع کرده به نماز خوندن

لب و دهنشو همچی تکون می داد که فکر می کردی واقعا  داره نماز می خونه 

به زبون خودش کلی نماز خوند

منم که خیلی تعجب کرده بودم تعجبسریع دوربینو بداشتم

البته کلی هم ذوق کردم پسرم نماز خون شده

وقتی می گفتم الله اکبر دستاشو می برد کنار گوشش و می گفت  (ا  بَ بَ )

خدائیش کلی ذوق کردم

وقتی دوربینو می دید نمی ذاشت عکس بگیرم

مهرشو  برمی داشت و می رفت یه جای دیگه

حتما می خواست ریا نشه

به سختی تونستم دوتا عکس ازش بگیرم

کیان در حال رکوع

اینم یه عکس در حال سجده

قربونت برم که سجده رفتنتم مثل خودت با مزه است

قبول باشه عزیزم

تازه کلی سعی کردیم ارتباطش با خدا قطع بشه تا ما بتونیم بخوابیم

اینم روزگار ماست دیگه.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان یاسمن و محمد پارسا
9 مرداد 92 2:46
الاهی من فدای نماز خوندنت بشم قبول باشه عزیز دلم


خدانکنه خاله جون .ممنونم که اومدی پیشمون
مامان آرینا موفرفری
9 مرداد 92 2:51
عزیزم قبول باشه
راستی یه سوال چطور عکس وبلاگتون متحرک شده منم دوست دارم اینطور بشه .


سللام خیلی ممنون به این آدرس برید http://webniaz.blogfa.com/
اونجا هرچی بخواهید هست
خاله محدثه
9 مرداد 92 12:23

کلی خندیدم امان از دست این وروجک


مرسی خاله محدثه جونم
خاله مطهره
10 مرداد 92 2:10
الهی فداتشم خوشگل من قبول باشه عزیز دلم کلی بهت خندیدمقربونت برم که انقد شیرین شدی
خاله مطهره
10 مرداد 92 20:58
وای دایی مهدی عکستو دید کلی خندید


خوشحالیم که از راه دور موجبات خوشحالی شما رو فراهم می کنیم
مهرنوش
12 مرداد 92 11:14
عزییییییییز دلم. قبول باشه. خییییلی بامزه رکوع و سجده رفته!


ممنون مهرنوش جون
مامان امیرعلی گلی
21 مرداد 92 17:04
ای جان دلم
خیلی خوشمزه است این پسرتون
کلی به این پست خندیدم
خدا حفظش کنه


اره منم که دیدم کلی خندیدم عکسش به موقع بود