کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 18 روز سن داره

كميل و كيان

کمیل کوچولو

1392/5/2 0:58
نویسنده : مامان جون
370 بازدید
اشتراک گذاری

ممیرم و دلم ضعف میره واسه این لبخندات عشق خاله 10ماهگیت مبارک قلبماچتشویق حالا چند تا عکسخنثی

قربون اون نگاه خوشگلت برم فنچ خاله

 

اینجابا اقاجون رفته بودم نماز جمعه بعد تو حیاط مامانی ازم عکس گرفت ببین چه کوچولو بودمخوشمزه

 

بعدش اقاجون واسم هدیه لباس پلیس گرفت اخه خیلی دوست داشتم ببین چقد ناز بود

بعدش رفتیم خونه دایی محسن .صبا تی شرتی که مامان واسه من گرفته بود پوشیدقلب

با لباس کمیل خوشگل شدمخندهخنده

حالا صبا خانوم واسه خودش خانومی شده ببینش تشویق

کاش هیچوقت بزرگ نمیشدین همیشه شیرین و دوست داشتنی میبودین .کیان حسناجون عسل خاله شما دیگه بزرگ نشین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

مامان مانیا
2 مرداد 92 0:36
مانیا من خاله نداره ولی اگه خدا خواست بده دعا میکنم یکی باشه مثل شما


وای یه دنیا ممنون عزیزم لطف دارید مانیا جونو ببوسش
مامان مانیا
2 مرداد 92 0:36



مرسیییییییییییییییییییی عزیزمممممممممممممممممممم
ترنم
2 مرداد 92 0:37
خاله جون خیلی دوست دارم حالامنم دیگه نی نی دوست دارم از وقتی مطالبی که مینویسی میخونم به نی نی علاقه مند شدم میایی بغلم


ممنونم عزیزمممممممممممممممممممم لطف داری خوشحالم که خوشت اومده
رهگذر
2 مرداد 92 0:38





گربه بده واااااااااای چرا قهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مامان قاسم
2 مرداد 92 1:31
خصوصی


باشه حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 1:31
الاهی حسنا جونم ده ماهگیت مبارک همه عکسها قشنگ و نازند همه این نی نی ها سالم باشند و سلامت در پناه حق


واااااااااااای مامانی ممنونم خیلی لطف میکنید که مرتب به ما سر میزنید
مامان قاسم
2 مرداد 92 1:31
منتظر جوابتونم ادرس خونتونو میشه بدین؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/


حالا اگه خودش بود میگفتیم بچس ولی شما که مامانشی سنی ازتون گذشته از شما دیگه بعیده شما مگه درمورد من چی فک میکنید واقعا متاسفم واستون اگه میایین به وب ما سر میزنید لطف میکنید اون جداست.یه بار بهتون گفتم نامزد دارم ممنون میشم اگه این بحث و ادامه ندین
آتيلا جون و مامان شيما
2 مرداد 92 1:32
عزيز شما با حسنا كوچولو فاميليد...!؟
خالشي...!؟


تعجب کردین اره عزیزم خالشم
مامان ایمان
2 مرداد 92 2:21
خصوصییییییییی


چشم مامانی
مامان آرمينا
2 مرداد 92 10:58
10 ماهگي حسنا گلي مبارك
واعا كاش بچه ها بزرگ نميشدن و به همين شيريني ميموندن
براي كميل جون


مرسی عزیزم اره کاش بزرگ نمیشدن
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 14:51
الهی فداشون بشم بهیرم کیان جان غصه نخور دخترا یه جورای زور می گن دیگه پسرام باید ملاحظشون و بکنند
حسنا جونم خوشگلم تو هم


خدانکنه خاله جوووووووووووونم.منم اروم میزنمش وقتی اذیتم کنه ولی خاله محدثه کنارم بود ترسیدم کارش نذاشتم اخه دختره ضعیفه گناه میده
مامان یاسمن و محمد پارسا
2 مرداد 92 14:52
خاله جون خصوصی


چشم عزیزممممممممممممممممممممممممممممممممممممم الان میرم
مانیا
2 مرداد 92 14:53
خیلی مهربونی منم ازین خاله ها مخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام.واسه مامان قاسم هم متاسفم


مرسی عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممم لطف داری اره واقعا همچین ادمی..........
از طرف حسنا
2 مرداد 92 16:51
مرسی خاله جون


قابل نداشت خاله جون
پرهام ومامانش
2 مرداد 92 23:45
بابا عجب دعا کردین پس ماماناشوون کی نفس بکشن


چه عجب مامانی اومدی پیشمون.همش دعا میکنم بزرگ نشن اخه بزرگ بشن دیگه مثل الان شیرین نیستن
پرهام ومامانش
3 مرداد 92 0:19
عزیزم عجب نیست که
صحبت دیر میشه ولی دروغ نمیشه است از مامان حسنا بپرس نمیشه رفت اونم همش همینو میگه که بچه ها نمیزارن حتی اشناهای نزدیک ! ولی خب میایم سر میزینم
دیگه شما ببخش ! بچه داریم دیگه بعدم سرگرم ماه رمضونو مهمون ومهمونی رفتن
موفق باشی


ممنون بازم بیا پیشمون
الی مامی آراد
5 مرداد 92 1:14
مثل خاله جونی آرد جون میگین