کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

كميل و كيان

منتظرم

1392/4/30 16:17
نویسنده : مامان جون
338 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی قلب

هورا کیانم میادهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهوراهورا

انقد خوشحالم که نگوخندهلبخندکیان خاله 20روز دیگه میاد پیشم از الان لحظه شماری میکنم دلم واسش یه

ذره شده نمیدونم چرا ولی کیان و خیلی خیلی دوسش دارم قلبوقتی میگم بیا بغل بغلزود دستاتو

باز

میکنی منم ذوق زدهخندهزود بغلت میکنمبغلسرتو میذاری روشونم انقد خوشحال میشم میخندم که

نگو

خندهلبخندنیشخندوقتی رو پام دراز میکشی که بخوابیخواب تو چشام نگاه میکنی و لبخند لبخندمیزنی و چشماتو

میبندی

تا صورتمو بر میگردونم فوری چشماتو باز میکنی تا نگات میکنم خودتو به خواب میزنی ای ناقلا سر خاله رو

کلاه

میذاری عینکتا میگم لا لا کیان ازته دل میخندی قهقههحتی اگه گیج خواب باشی عاشققلبخنده هاتم

وقتی ازته دل میخندی خندهدلم میخواد بخورمت گازت بگیرم ولی دلم نمیا د خیلی شیرین شدی خیلیم

دوستدارم زود بیا پیشم که خیلی دلم واست تنگ شده خاله عاشقته عزیزمممممممممممممممممممم

قلبقلبقلبکاش همیشه پیشم بودیناراحتناراحتناراحتگریهگریهگریهگریهخیلی خوشحال بودم ولی از دست یه

دوست که نظر دادن خیلی ناراحت شدم  ناراحت

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (16)

ترنم
30 تیر 92 16:01
فدای تو خاله جون خاله ی مهربون


وای خدانکنه ترنم جون
رهگذر
30 تیر 92 16:02
خاله جون هر وقت بازم مطلب نوشتی زودی منو خبر کن


باشه حتما ولی چه جوری خبرت کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ترنم
30 تیر 92 16:03



ممنون ترنم جون کجایی خیلی وقته گمی بهمون سر نمیزنی
رهگذر
30 تیر 92 16:03
منو ترنم جون دوستیم به منم خبر میده باهم سر میزنیم


لطف میکنید
رهگذر
30 تیر 92 16:04
مطهره جون بخدا دوستدارم


ممنونم فقط اگه اسمتونو بگید ممنون میشم
ترنم
30 تیر 92 16:07
میام خاله هر روز ولی منتظر بودم مطلب بنویسی




اها.بازم ممنون که میایی پیشمون


ترنم جون رهگذر که میاد بهمون سر میزنه میشه اسمشو شما بگی
رهگذر
30 تیر 92 16:08
شماهم کاش همیشه پیشم بودی


ممنون میشم اگه خودتونو معرفی کنید
مامان قاسم
30 تیر 92 16:09
اهل کجایی خونتون کحاست؟


مامانی شما یه بار دیگه هم اومدید پیشم سن منو پرسیدید دلیل؟؟؟؟؟
مامان قاسم
30 تیر 92 16:11
خصوصی


ممنونم لطف دارن ولی خیلی ناراحت شدم ولی از این جور پسرازیادن شما راجع به من چی فک کردید ناراحت نشین بی ادبی نباشه ولی دنبال یکی باشه مثل خودش . ندیده و نشناخته اصلا امکان نداره بعدم مامانی شرمنده من نامزد دارم
آتيلا جون و مامان شيما
30 تیر 92 16:36
آخي عزيزم...
پسمل شيرين دوست داشتنم داره ديگه...
هم خوشمله
هم خوشتيپ
شيرين زبون و تو دل برو هم كه هست...
ايشاا... زودي بياد و حسابي خوش بگذره بهتون...
اومد ببوس قند و عسل و برام...



ایشالله زود بیاد پیشم چشم حتما میبوسمش. شماهم اتیلا جونو حتما ببوسش
مامان یاسمن و محمد پارسا
30 تیر 92 19:41
خیلی خوشحالم ایشالاه دلت همیشه شاد باشه الاهی چه عکس بامزه ای عزیزم بروخصوصی


مرسی عزیزم ممنون لطف دارید چشم
مامان درسا
31 تیر 92 3:29
خاله مهربونننننننننننن


لطف داری عزیزممممممممممممممممممممم
مامان قاسم
31 تیر 92 19:40








معصومه زن عموی بردیا
1 مرداد 92 1:52
خدا الهی حقظشون خاله فداشون بشه الهی
ببخشید دیر اومدم آخه آدرس که زیر اسمت برام میذاشتی غلط بود حالا اومدم خداروشکر
خاله میشه به بردیا با یه گوشی یا چند تا رای بدی ؟
کد 736 ارسال به 20008080200


چشم مامانی حتما
الی مامی آراد
1 مرداد 92 11:55
وااای چه خاله مهربونی مطمئنم اونها هم می خوان پپیشتون باشن ولی چاره ای نیست


ممنونم عزیزمممممممممممممممممممممممممممممممممممم
پرهام ومامانش
2 مرداد 92 23:46
پس چشاتون از الان روشن


مرسی عزیزممممممممممممممممم.اره خیلی خوشحالم