کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 6 روز سن داره

كميل و كيان

شاهکارهای پسرها در ضیافت رمضان

1392/4/24 13:47
نویسنده : مامان جون
273 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب افطاری عمو ابراهیم و عمو محمد و خاله ی یگانه و ریحانه اومدن خونه ، مامانم که خیلی خسته شده بود منم همش به مامانم چسبیده بودم کمیل همه اسباب بازی هارو ریخته بود

و بعد با رنگ انگشتی تمام دستاشو رنگی کرده بود و بچه های دیگه هم همینطور تازه کلی هم فرشو رنگی کرده بودند که مامانم خیلی ناراحت شد .هیپنوتیزمخمیازه

ولی جالب این بود که کیان رفته بود تو قابلمه خالی برنج و با کفگیر می خواست دونه های برنجو بخورهخوشمزه

ولی دید نمی تونه با دست شروع کرد به خوردن دونه های برنج خوشمزهتمام بدنشم چرب و چیلی شد .

اما کمیلو هرچی گفتم اسباب بازی هاشو جمع نکرد تا اینکه می خواست بره زمین چمن منم به هش گفتم تا جمع نکنی اجازه نمی دم بری . کمیل هم سریع جمع کرد البته یه مقدار موند که خودم گفتم نمی خواد جمع کنه خودم جمع می کنم بعدشم کلی برای لباس ورزشیش گریه کرد  گریهگریهگریهو

وبا یه لباس دیگه رفت جالب اینجا بود که سریع هم برگشت چون نوبت شون نبود من کلی خندیدمخندهخندهخنده

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

خاله مطهره
24 تیر 92 14:21
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 18:34
ای شیطونا طفلی مامانی چه حرصی خورده از دست شما دو تا


ای گفتی مامانی
مامان طاها
24 تیر 92 18:42
مهمونی دادن با یه کوچولو خیلی سخته شما که دو تا دارید. خدا قوت



اره بخدا ممنون که سر زدید بازم بیایید پیشمون خوشحال میشم
پرهام ومامانش
24 تیر 92 23:10
پسرا کارشون همینه اتش سوزوندن

حالا شما دوتا داری اتشبیشتر میسوزونن
خدا براتون نگهشون داره


مرسی عزیزم ممنون که اودی پیشمون پسر ماه تو ببوس
مامان آرینا موفرفری
26 تیر 92 5:36
ای شیطون بلاهاااااا

هوای مامانی رو توی این روزا داشته باشین باشه پسرای گل


چشم خاله جون.




مامان آرینا موفرفری
26 تیر 92 5:37
مامانی قسمت نظرات پست اول برام باز نشد چه کار خوبی کردین عکسای پسرای گلتونو گذاشتن.




خیلی ممنون عزیزم فکر کنم تو پست ثابت نشه نظر گذاشت ارینا رو ببوسید.