کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 19 روز سن داره

كميل و كيان

پارک رفتن اقا کیان و شیرین کاری هاش

1392/4/9 16:02
نویسنده : مامان جون
343 بازدید
اشتراک گذاری

ســـــــــــــــــــــــــلام به همگی

دیشب وقت داشتم بچه ها رو بردیم پارک البته زحمت بردنون دایی مهدی کشید کلی کیف کردند و بازی کردند و خوش گذروندنبیم سراغ عکسها اول واسه خودم قدم زدم

 

بعدش ی جا ایستادم فک کنم که کجا برم

گفتم اول برم تاب بازی

حسابی بهم خوش گذشت و احساس راحتی میکردم و  لم دادم حواسم نبود که بابا مبل نیست و تابه

بعدش مامان پیادم کرد رفتم سرسره تلاش میکردم بره بالا اما نتونستم

نتونستم برم اخه کوچیکم هنوز ولی خاله کمکم کرد رسیدم ب سرسره

اینم خاله ازم گرفت و رفتیم خونه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

قالبـهای کودکانه کودک من با عکس کودک شمــا
5 تیر 92 22:09
سلام دوســـت جونا شما رو با افتخار به دیدن آلبــوم کلبه نـــی نی ها دعوت میکنم... قالبهای جدیدی اضافه شدن که دیدن اونها براتون خالی از لطف نیست اگر عکسهای با مزه و بیاد ماندنی و زیبایی از کوچولوتون دارید میتونید زیبا ترین کلبه رو برای وبلاگش طراحی کنید... مادام منتظر حضور مهربونتونهگل
م.م
14 تیر 92 17:53
ای جاااااااااااااااااااااااااان مامانی بهش کمک میکردی اشکال نداره گلم یکم دیگه بزرگ بشی میتونی بری بالا


عزیزم شما لطف کردین دوبار اومدین پیشمون ادرس بذارین واسم