کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 27 روز سن داره

كميل و كيان

خاله ی تنبل

1392/9/7 1:38
نویسنده : مامان جون
765 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوستی خوبمقلبniniweblog.com

اول از همه بگم من شرمنده ی همتون هستمخجالتبا اینکه نمیتونستم برم

پیششون بازم پیشمون میامدن و جویای حالمون بودنماچ و مارو تنها نذاشتن

خیلی ها نگرانمون بودن بغلکامنت گذاشتن منم با بی حوصلگی اومد آپ

کنم تا هم نگرانیشون برطرف بشه هم دلتنگی خودم ...خوشمزه

راستش اینه که بی حوصلگیم و حال گرفتم مانع اومدن من به نت

میشه 

 نمیشه مثل قبل بیام پیشتون ایشالله میام با یه روحیه ی شاد و سرحال میشم همون خاله ی خندون از همه مهتر میشم جز اولیها تو هر وب

میام و از خجالت همتون در میام

فقط شما به بزرگی خودتون عذر من و بپذیرین

اولی نیستم خوب نیستم ولی خوشحالم اولینها و بهترینها ما رو برگزیدند

باعث افتخار ماست دوستای خوب مثل شماها داریم حالا تشکر ویژه از بهترین دوستم

مامان محمد پارسا و یاسمن

 مهرنوش جون خاله ی یاسمن

 صدیقه جون

مامان حسین جون مامان امیرعلی و بقیه که مارو تنها نمیذارن همتونو

 دوست دارم  عکس از کیان جون ندارم از حسنا گلی عشق خاله گذاشتم

 این گل هم تقدیم به شما

فعلا باز تا پست بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

مامان آرمينا
6 آذر 92 20:25
چه عجب دلمون واستون تنگ شده بود اوميدوارم زود روحيه تون خوب بشه. زودي بياييد
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم دل ماهم تنگ بود
مامان مهدیس و ملیسا
6 آذر 92 22:14
سلام سلااااااااااااااام ما برگشتیم خوبید خوشید چخبر؟؟؟دلمون براتون کلییی تنگ شده بود!!!
مامان جون
پاسخ
سلام مامانی خوشحالم برگشتید دل ماهم تنگ شده بود
مامان حسین جون
6 آذر 92 22:49
عزیزم نبینم دلت گرفته باشه وبی حوصله!!! برات دعا میکنم هرچه زودتر با همون روحیه شاد و سابقت بیای به وبلاگت
مامان جون
پاسخ
سلام ممنون عزیزم ممنون خانومی ایشالله
ترنم
6 آذر 92 23:18
چی شده خاله جون
مامان جون
پاسخ
چیز خاصی نیس ترنم جون
مامان آرینا موفرفری
7 آذر 92 0:10
سلام خوبی عزیزم امیدوارم همیشه شاد باشی و این بی حوصلگی خیلی زود برطرف بشه. بوس برای شما و حسنا گلی
مامان جون
پاسخ
سلام خانومی ممنون عزیزم بوس واسه ارینا
رونیا
7 آذر 92 1:33
سلام گلم لطفا الگوی لباستو واسم بذار خیلی خوشم اومده الان که دیگه فامیل شدیم این شمارمه........... گذاشتی خبر بده
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم ممنون گذاشتم اس میزنم نمیرسه بهت
مامان یاسمن و محمد پارسا
7 آذر 92 8:47
سلام خاله جونم ممنونم از محبتت عزیزم نگران نباش عزیزم این روزا هم به زودی تموم میشه تو یه چشم بهم زدن عزیز دلم خودت و مشغول کاری کن که حوصلت سر نره می دونم دلتنگی خیلی بده اما به قول شاعره یوسف گم گشته باز اید به کنعان غم مخور دوستت دارم و ارزوی بهترینها را برات دارم عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم ایشالله خداکنه زود تموم شه اره دلتنگی خیلی بده ماهم خیلی دوستون داریم ممنون گلم از حضورت
مامان ایمان
7 آذر 92 16:18
سلام عزیزم خوبی ؟ بهتر شدی به سلامتی نگرانمون کردی خواهر
مامان جون
پاسخ
سلام خانومی ممنون گلم
توت فرنگی (مامان علیرضا)
7 آذر 92 18:30
سلام عزیزم ممنون سر زدی لینکت کردم عزیزم
مامان جون
پاسخ
سلام عزیزم خواهش میکنم شماهم لینک شدی
....
9 آذر 92 1:45
با اروزی موفقیت
مامان جون
پاسخ
ممنوووووووووووون
مهرنوش
9 آذر 92 8:46
عزیزی مطهره جون. اول هم هستی. ایشالا دلتنگیات همه بریزه تو دریای جنوب و بازم سرحال و پرانرژی برگردی و وبلاگ قشنگت رو آپ کنی. ما منتظریم.
مامان جون
پاسخ
نظرلطفته گلم ایشالله ممنون از دلگرمیت
پرهام ومامانش
9 آذر 92 13:08
مامان آریو برزن و آرتین
9 آذر 92 18:53
امیدوارم همیشه خوب باشی حسنا خیلی نازه
مامان جون
پاسخ
ممنون گلم منم امیدوارم ولی ......... ممنون از محبتت
مامان پرنس و پرنسس
10 آذر 92 12:03
سلام خاله انشالله که خوب میشی بازم مثل همیشه میای پیشمون راستی مشکلت با وب من حل شد یا نه؟/
مامان جون
پاسخ
ممنون عزیزم نه خانومی نمیتونم وارد بشم
مامان امیرعلی گلی
10 آذر 92 14:13
آخه چرا عزیزم خدا نکنه که بی حوصله و کسل باشی ایشالله زود زود برگردی با روحیه یه صد چندان
مامان جون
پاسخ
خودمم نمیدونم ایشالله امیدوارم
مامان امیرعلی گلی
10 آذر 92 14:16
ممنون دوست جونم
مامان جون
پاسخ
خواهش میکنم خانومی
مامان حنانه زهرا
11 آذر 92 2:35
مامان جون
پاسخ
خخخخخخخخخخخ
مهرنوش
12 آذر 92 8:41
آره مطهره جون تقریبا روزی سه چهار تا پست میذارم. تازه خیلی جالبه مطهره جون در روز یه پنجاه تایی هم بازدید دارم! اگه رمزارو بردارم چی میشه؟!
مامان جون
پاسخ
اره من هر روز میرم میبینم رمز و بردار دیگه
مهرنوش
13 آذر 92 14:44
عزییییییییز دلم. قربونت برم هنوز وقتش نشده. به این زودیام نمیشه! شاید سال دیگه! شرمندم به خدا! خدانکنه مهرتوش جون
مامان موژان جون
16 آذر 92 13:24
سلام عزیزم خیلی دلم تنگیده بود ولی امان از دست این بی حوصلهگی منم مثل شما بودم عزیزم اصلا حوصله نداشتم [پاسo سلام خوشحالم برگشتی