کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 4 روز سن داره

كميل و كيان

دلیل غیبتم

1392/6/20 23:37
نویسنده : مامان جون
708 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم که تو این مدت تنهامون نذاشتن قلبمن شرمنده ی

همتون هستمخجالت من وقتم ازاده وقتی نمیام نت یا شارژش تموم میشه یا

مسافرت خوشمزه

اخه تا زنگ نزنیم وصل نمیشه ناراحتخیلی دلم واستون تنگ شده بودقلب یه مدت

نبودم اول

جمعه هشتم شهریور که کیان اومد  خواستم بیام نت اینترنت شارژش تموم شده

بود بعدشم که رفتیم یه مسافرت کوچولو به مشهد که همین الان رسیدم اول

اومدم پیشتون دوربین دست مامان کمیل جامونده ایشا..بیاد یه پست از مسافرت میذارم بازم شرمنده همتون که مارو تنها نذاشتید هستم همتونو دوست دارم  خیلی خستم یه چند ساعت استراحت کنم میام پیشتون قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

مامان کیاراد
20 شهریور 92 21:18
سلام عزیزم ...زیارت قبول...ما کلی نگران شدیم...ولی فکر کنم کامنتامون به دستتون نرسیده مهم اینه که دوباره برگشتید...


سلام گلم خیلی ممنون واقعا شرمندتونم
مامان حسین جون
20 شهریور 92 22:34
سلام خاله جون بگو چرا خبری ازت نبود گفتم چی شده هیچ خبری ازت نیست!!!!
سفرا بخیر زیارتت قبول عزیزم


سلام عزیزم اره شرمندم....ممنونم
عمه حدیث خوشگله
21 شهریور 92 0:07
زیارت قبول ، امیدوارم خوش گذشته باشه
منتظریم عکس ها رو ببینیم.


ممنون گلم باشه حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 شهریور 92 0:26
سلام عزیزم زیارت قبول خدا را شکر که حالتون خوبه ایشالاه که خوش گذشته باشه دوستتون داریم و دلمون براتون تنگ شده بود منتظر پست قشنگتون هستیم


ممنون عزیزم چشم به زودی میذارم
مامان الناز
21 شهریور 92 10:50
زیارت قبول خاله جون


ممنون عزیز دلم
کدبــانـــو
21 شهریور 92 12:38
زیارت قبول
رسیدنتون هم بخیر


ممنون عزیزم کاش واسم ادرس میذاشتید
معصومه
21 شهریور 92 14:13
سلام خاله جوونم زیارت قبول کوچولو جون خوبه؟////
مرسی اومدی پیشم خانوم


سلام معصومه جون ممنون گلم خواهش میکنم عزیزم داشتن دوستای مثل شما باعث افتخاره
آجی محمدمهدی
21 شهریور 92 15:36
سلام خاله جون زیارتتون قبول این چندوقتی که نبودین،حسابی دلتنگتون شده بودیم. خوشحالم که برگشتین.


سلام عزیزم ممنون گلم.ممنون از محبتت ماهم دل تنگ بودیم
مامان موژان
21 شهریور 92 21:22
سلام خانمی چطوری خوبی چه عجب دلمون برات تنگ شد
زیارتت قبول انشالله همیشه به خوشی ومسافرت
فدات خانمی


سلام عزیزم خداروشکر خوبم شما خوبید؟دل ماهم تنگ شده بود .ممنون گلم واسه شماهم دعا کردیم
مامان درسا
22 شهریور 92 3:25
زیارت قبول عزیزم.


ممنونم عزیزم
آجی محمدمهدی
22 شهریور 92 8:41
خاله جون امیدوارم همیشه به شادی وسفرباشین.


ممنون عزیز دلم
مامان ساجده
23 شهریور 92 9:54
سلام زیارت قبول انشالا خیلی بهتون خوش گذشته منظر عکسا هم هستیم


ممنون باشه چشم میذارم
مهرنوش
23 شهریور 92 14:52
خوش اومدی خاله. رسیدن به خیر. زیارت قبول. خوش به حالتون.


ممنون گلم
SaYa
23 شهریور 92 19:55
خصوصی


چشم گلم
معصومه
23 شهریور 92 20:26
عزیزم زیارت قبول


ممنون گلم
مامان حسین جون
23 شهریور 92 21:38
سلام خاله جون
معلومه هنوز خستگی در نکردی که پست جدید بذاری


ان شالله به زودی میذارم
مهرسا جوووون
24 شهریور 92 19:13
سلام سلام وب و بچهی زیبایی داری به ما هم یه سری بزن اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده


سلام عزیزم خیلی ممنون نظر لطفتت چرا اخه ادرس نذاشتی
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:20
زیارتتون قبول عزیزم


ممنون گلم