کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 9 روز سن داره

كميل و كيان

واسه اقا کمیل

1392/4/22 22:53
نویسنده : مامان جون
348 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام اقا کمیل قلب

واسه داداش کیان نوشته بودم حالا اومدم واسه تو بنویسمخنثی

کوچولو بودی خیلی خیلی شیرین بودی الانم هستی ولی نه مثل قبلا

کوچولو بودی دایره لغتت این بودقلب

یخچال فریزر:چچال فریزر خنده

پیچ گوشتی:جی جوشتیخنده

عزیزجون:عجونقهقهه

خاله مطهره"اطره خانومقهقهه

کامپیوتر:کاتوپیترخنده

بابابزرگ:بازرگخنده

روشن:اوشنخنده

دیگه یادم نیستناراحت

الان داشتم مطالب خاله محدثه رو میخوندم یادم اومد که منم عاشق اینم که فقط رو مخت راه برم خیلی حال

میده انقد میخندمخندهقهقههوقتی حرصت درمیاد و عصبانی میشیعصبانیعصبانینمیتونی کاری بکنی فقط

حرصت که درمیاد میگی وروجک و کاری دیگه نمی تونی بکنی میگی مامانی دعواش کن مطهره رو انقد

راحتی که خاله به زبونت نمیاد فقط میگی مطهرهبغلوقتی که ازم چیزی میخوای میگی خاله اجازه میدی

بردارم میگم نه میگی باشه میری دوباره میای میگی خاله جونم خواهش میکنم خاله فداتشمقلب

خاله

قربونتقلب

برم اونو میدی

بهم بهت لبخند میزنمنیشخند خودت بعدخوشحال میشی خنده میری بر میداری

عزیز جون خیلی دوستداره وقتی بهت چیزی میگم و گریه میشی گریهو من میخندمقهقههبعد عزیز جون

میگه اذیتش نکن تورو فداش میکنم البته فقط بخاطر اینکه ساکت بشیساکتقبلا تا گریه میشدیگریه

اشکت در نمیامد دستت و میکردی تو دهنت و میزدی به چشمات که ما فک کنیم اشکت ریخته کلی بهت

قهقههمیخندیدیم شمام که زورت میامد بیشتر گریه میکردیگریهدیگه اینکه عاشق فوتبال و عاشق پلیس

بازی هستی

همش میگی میخوام پلیس بشم بعضی وقتام حرفی میزنی که ماهمه تعجب میکنیمتعجبمثلا میگی

همین سردار رضا خان {بابات}جلو پیشرفت منو میگیره نمیذاره من دکتر بشم مجبورم پلیس بشم یه بارم

به خودم گفتی رییس جمهور میشم که تورم و بیارم پایین مردم غصه نخورنن اخه خیلی زبون داریزبان

بعضی کلمات و خوب نمی تونی بگی مثلا وبلاگ و میگی بلاگ ولی خب حالا مردی شدی واسه خودت

اقا جون که سر کاره خریدای مامان و انجام میدی مراقب داداش هستی و پسر خوبی شدی و منم

قلبدوستدارم الانم باید برم کار دارم بازم واست مینویسم فعلا بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

ترنم
22 تیر 92 17:48
واااای خاله ی خوب بازم نوشتی هورا عزیزم مطالب قبلی که نوشتی بذار پست ثابت عاشقت شدم خاله

ممنون از لطفتون
رهگذر
22 تیر 92 17:49
اخ جونم بازم خاله اومدخاله جونم دوستدارم


خیلی ممنون که نوشته های خالمو دوست دارید منم خالمو خیلی دوست دارم
ترنم
22 تیر 92 17:51
من این جوری بودمدلقک ولی حالا شدمعاشق /

منم سعی میکنم دوسشون داشته باشمممنون خاله جون تحت تاثیر قرار گرفتم اخه از کوچیکی شون هنوز یادته خیلی خوبی




خیلی ممنون بازم به ما سربزنید


وای ممنونم ترنم جونم منم دوستدارم. میای بهمون سر میزنی ولی دلیل اینکه ادرس نمیذاری چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/خوشحالم که تحت تاثیر قرار گرفتی
مرضیه
22 تیر 92 17:52
خاله جون


ممنون خاله جون
ترنم
22 تیر 92 18:59
خاله جون وبلاگ ندارم که ادرس بذارم همین جوری میام بع نی نی سر میزنم .که بیشتر از نی نی ها شما چشم منو گرفتید نمیدونم چرا ولی خیلی از نوشته هات خوشم میاد خیلیم دوستدارم


ی دنیا ممنون ترنم جون خوشحالم که خوشت اومده بازم پیشمون بیا خوشحال میشم
راضیه خاله اوا
22 تیر 92 19:01
حسرت داشتن همچین خاله ای رو میخورم


اخه چرا؟//؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/قهر نباش خاله جون ناراحتم نباش چرا ناراحتی .خوشحالم که خوشتون اومد.اخه من که کاری نکردم فقط مینویسم که بزرگ شدن بخونن یادشون بیارن بچگی هاشونو
ترنم
22 تیر 92 19:05
چشم حتما میااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام مگه میشه نیام


لطف میکنی ترنم جون
رهگذر
22 تیر 92 19:16
مطالب خاله تو پست ثابت کو پی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


شما قهر نباشین چشم میذارم
مامان قاسم
22 تیر 92 19:20
خاله جون دوست دارم چند سالته




ممنون عزیزم بیست سالمه عزیزمواسه چی مامانی دلیل؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟




ارسطو
22 تیر 92 20:58
خوب قربون صدقه خاله میری وقتی کارت گیرمیکنه دست خاله ی مهربون درد نکنه که واستون مینویسه


اره دیگه میدونه جور دیگه ای بهش نمیدم
مامان بهراد
23 تیر 92 9:46
مرسي خاله جان كه مطالب رو به سمع و نظر ما رسوندي عزيزممممممممممممم اميدوارم كميل و كيان هميشه برادرهاي خوبي براي هم باشن


خواهش میکنم ممنون غزیزم ایشالله همینطور باشه
مامان درسا
24 تیر 92 2:15
مامان یاسمن و محمد پارسا
24 تیر 92 18:38
دستت درد نکنه خاله جون راستی یاسمن هم متولد 12 اسفنده ساعت 2:10 دقیقه بعداظهر


الهی بگردم ایشالله همیشه زنده باشه