کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

كميل و كيان

تفریح دریایی

1392/4/21 15:22
نویسنده : مامان جون
268 بازدید
اشتراک گذاری

رفته بودیم دریای عمان یه جای خوب برای آب بازی پیدا کردم ویه کم فکر کردم برم تو آب یا نه چون دم غروب بود و هوا کمی سرد

بالاخره تصمیم خودمو گرفتم  با شادی رفتم سمت آب

گفتم برم بهتره

هرچی فکر کردم که نرم دیدم نمی شه با حسرت بچه های دیگه را نگاه می کردم

بالاخره دلو زدم به دریا و رفتم توی آب

اولش دیدم آب سرده یه کم ترسیدم ولی تسلیم نشدم توی آب نشستم

حالا دیگه بچه های دیگه هم اومدن

اولش دلم نمی خواست تو قلمروی من کسی بیاد ولی بعد راضی شدم

بعد با داداشم کلی ماسه بازی کردیم

 

دیگه حوصلم داشت سر می رفت

اینچجا داشتم دوستمو اته می کردم

بابا اومد سراغم که منو از آب بیاره بیرون ولی من توجهی نکردم

 دوستم حوصلمو سربرد منم از آب اومدم بیرون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 16:22



ممنون مامـــــــــــــــــــــــــــــان جـــــــــــــون
خاله مطهره
21 تیر 92 16:31
فداتشم نفس خاله خیلی خیلی خوشتیپ شدی.دختر مردم و چطوری نگاه میکنه
سیناااااااااا
21 تیر 92 16:33



ممنون اقاسینا
الی مامی آراد
21 تیر 92 16:39
به به ماسه بازی
مامان آرمينا
21 تیر 92 17:51
خوش به حالتون چه درياي زيبايي داريد
عزيزم چه ماسه بازي و چه آبتني كردي
خوش باشيد عزيزم


ممنونم خاله ی خوبم
مامان ايمان
21 تیر 92 22:35



کجایی مامانی به ما سر نمیزنی
پرهام ومامانش
21 تیر 92 23:43
اون پاپیون تو گردنت چی میگه
همیشه به گردش گل پسر

برا کلاس بود البته مال لباسش بود جاموند تو گردنش

مامان بهراد
22 تیر 92 9:03
واي ماسههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه خوش به حال كيان چقدر وارده توي بازي با ماسه با اون پاپيونش چه ژستي گرفته آقا توي آب، دوستاتم كه همه دور و برت هستن حسابي لذت ببر


خيلي ممنون عزيزم ايشالله شماهم تشريف بياريد
خاله مطی
22 تیر 92 17:07
عکس دومی و سومی شو قشنگ نگاه کن جی جی هاشو خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ