کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

كميل و كيان

واسه عسلم کیان

1392/4/20 20:24
نویسنده : مامان جون
265 بازدید
اشتراک گذاری

سلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــام خوشگل خاله افا کیان این و واست مینویسم بزرگ شدی بخونی قلب

وقتی پیشم بودی انفد باهات بازی میکردم فقط لبخند میزدی نیشخندولی وقتی راه میرفتی میگفتم کیان

اووووووووووووووووووووووووومدم کلی ذوق میکردی خندهو از ته دل میخندیدیدیقهقهه که من

عاااااااااااااااااااااااااااااشققلب

اون  خنده هاتم قهقههاون موقعس که میخوام قورتت بدم خودتو اینجوری شیرین میکنی فداتشمخوشمزه .وقتی

بلند صدا میزنم

کــــــــــــــــــــــــــــــــــــیان رو دو تا

پات میشینی و سرتو پایین میکنی و دستت و رو صورتت میگیری فک میکنی دعوات میکنم ب حساب

خودت

مثلا ناراحت میشیناراحتو قهر میکنیقهر اگه بغلت کنمبغل سریع سرتو میزاری رو شونم دستت و

 

میندازی به گردنم ولی اگه بر

ندارمت گریه میکنی گریهو چون اشکت در نمیاد کلی میخندمقهقههقهقههوقتی کمیل با حسنا بازی میکنه

از دور نگا میکنی چون از خاله محدثه خیلی میترسیسبزنمی تونی بری بازی کنی

فداتشم عزیز دلم وقتی بوست میکنم ماچو تو بغلم فشارت میدمبغلفقط میگی اته بعد تو چشات

نگاه میکنم میگم خاله رو اته میکنی میخندی قهقهه دایی محمدم تا از سر کار میاد میری جلوش

می ایستی

 تا بغلت نکنه کنار نمیایی خودتو لوس میکنی .عاشقتم عسلی باز یادم بیاد

واست مینویسم فعلابای بایبای بای

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (10)

ترنم
20 تیر 92 20:30
ووووووووووووووووواااااااااااااااااااااااااای خاله ی مهربون دست درد نکنه که واسشون مینویسی .خوبه که دوسشون داری


ترنم جون میمیرم واسشون ممنون که میای پیشمون
آتيلا جون و مامان شيما
20 تیر 92 20:31
چه ني نيهاي ملوسي...
خب پس حسابي قند تو دلتون آب ميكنن...
عزيز ببوسشون عوض من...
خب...!؟
يادت نره...



اره مامانی چشم حتما
مامان یاسمن و محمد پارسا
21 تیر 92 1:13
فدای نازی ملوس بشم من


خدانکنه مامانی
مامی مانیا
21 تیر 92 1:14
عاشقتم خاله جووووووووووووووووووووون


ممنون عزیز دلم
مرجان مامان اران
21 تیر 92 1:46
چه خاله ی خوبیییی
ببوس گل پسریارو از طرف منننننننن


ممنون مامان جون .پیشم نبستن که ببوسمشون
مامان طاها
21 تیر 92 12:00
شیرین کاریهای دلبری
آفرین به مادری، آفرین به خاله ها،خوش به حال پسرها


ممنون مامان جون
پرهام ومامانش
21 تیر 92 23:41



ممنون پرهام جون
ترنم
22 تیر 92 17:12
من از این خاله میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااام واسم بیاریدش دلمو نشکنید



ممنونم ترنم جون.شماهم سر میزنید ولی ادرس چرا نمیذارید
م.م
22 تیر 92 17:13
واسه خاله مطهره جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون

وااااااای عزیزم ی دنیا ممنون خیلی لطف دارید.مرتب بهمون سر میزنید ولی ادرس چرا نمیذاریی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/
رهگذر
22 تیر 92 17:16
خیلی خاله ی خوبی هستی تاحالا ندیدم کسی انقد مهربون باشه و خواهر زاده هاشو انقد دوست داشته باشه من خودمم زیاد دوست ندارم خواهر زادمو از این بابت ناراحتمچون نمیتونم بهت حسودیم شد











وااااااااای عزیزم ممنون خیلی لطف داری اره خیلی دوسشون دارم خیلی .اخه چرا ؟؟؟؟؟؟؟؟//بچه که شیرینه چرا حسادت؟؟؟؟؟