کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 12 سال و 20 روز سن داره

كميل و كيان

تنها شدم

1392/4/20 13:19
نویسنده : مامان جون
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی.....

امروز یادم اومد خیال باطلکه چقد تنها شدم ناراحتکمیل و کیان عزیزم با حسنا جون حدود 1ماه پیشم بودن وقتی میان خیلی خوبه و خوشحالم ولی امان از روزی که میرن خیل سخت و دلگیر میشه و از وقتی رفتن کلی دلم واسشون تنگ شده و از این بابت ناراحتم ناراحتناراحتناراحت

دلم تنگ شده...........

دلم تنگ شده ..

واسه خنده هاشونقهقهه

واسه گریه ها گریه

و شیطونی هاشونزبان

هرشب با صدای جیغ جیغاتونو خنده هاتون میخوابیدمخواب هر روز صبح با صدای خنده هاتون بیدار میشدم اما حالاباصدای تلوزیون بیدار میشم هر روز میام عکساتونو میبینم هروقت جوجه ی کوچولو رو میبینم یاد کیان جونم میوفتم قهقههخندهنمیدونم چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/.عکسای حسنا گلی هروز میبینم وقتی  ی عکس جدید و ی چیز جدید یاد گرفته  میبینم اول تعجب میکنم تعجبولی بعدش  کلی ذوق میکنم خوشمزهو دلم میخواد قورتش بدم تازگی ها هم که یاد گرفتی حرف میزنی و میگی مه مه که من خیلی خیلی دوست دارم قربون اون حرفت زدنت برم عسلم  عشقمی اینو نوشتم که بدونید خاله مطهره عاشقتونه خیلی خیلی دوستون داره خیــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلیقلبقلبقلبقلبقلبقلباخه خیلی شیرین و خوشمزه شدین خوشمزهخوشمزهخوشمزهخوشمزه نفس خاله کیان جونم و حسنا گلی و......خیلی دلم واستون تنگ شده خیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــلی خیلیم دوستون دارم فرشته این واسمفرشتهفرشتهخب عزیزم ساعت 2شب دیگه دیر وقتع خاله بخوابهخوابفعلابای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (13)

مامی مانیا
20 تیر 92 0:53
وای چه خاله ی مهربوووووووووووووووووووووونی.عزیزم خیلی قشنگ نوشتیغصه نخور باز میان پیشت نی نی های ناز قدر همچین خاله هایی رو بدونید [گل خاله جون چند سالتونه خوشحال میشم اگه بتونم باهاتون ارتباط تلفنی داشته باشم .خیلی دوستدارم بووووووسواسه خاله مهربون


وااااااااااااااااااای ممنونم عزیزم لطف دارین .چشم مامانی منم منتظر میمونم.
عزیزم بیست سالمه
مامانی واسم ادرس بذارید چشم

منم دوستتون دارم بووووووس ممنون که سر زدید.
مامان یاسمن و محمد پارسا
20 تیر 92 1:31
عزیزم من فکر می کردم با مامان کیان و کمیل در ارتباطم نگو یه خاله گل و مهربون براشون می نویسه خاله جون دستت درد نکنه رمزها را برات گذاشتم


مامانی همش دست من نیست بعضی وقتا که مامانشون وقت نمیکنه من سر میزنم.ممنونم دستتون درد نکنه عزیزم
الی مامی آراد
20 تیر 92 2:22
چه خاله جون مهربونی چه بد که از هم دورین آراد هم از همه عمه هاش و خاله هاش دوره




ممنونم عزیزم
الهی بگردم

ترنم
20 تیر 92 13:52
خوبه که نی نی دوست دارید من از صدای گریه هاشون متنفرم کلافه میشم کسی گریه کنه


وای چقد بداخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ترنم جون من عاشق بچه هام میمیرم واسه شون میمیرم خدامیدونه چقد دوسشون دارم گریه هاشونم واسم قشنگه
ترنم
20 تیر 92 13:53
تقدیم با عشق به خاله ی مهربون


ممنوووووووووووووووووووووووووووووووونم
نیایش
20 تیر 92 13:53



عزیزم چرا قهر؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نیایش
20 تیر 92 13:58
شما که مهربونی نی نی دوست داری ومیشه خاله ی نی نی منم باشی


قهر کردن نداره عزیزم باشه حتما فقط واسم ادرس بذارید
نیایش
20 تیر 92 14:00
هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله ی خوب به دوسستام اضافه شد ممنون

خواهش میکنم عزیزم ادرس؟؟؟؟؟؟/
ای سل
20 تیر 92 14:02


واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ممنونم عزیزم لطف کردین ولی چرا ادرس نمیذارین؟؟؟؟؟؟؟؟؟//
بیکار
20 تیر 92 14:03



ممنون که سر زدید
کمیل
20 تیر 92 15:34
خیلی دوست دارم خاله دستت درد نکنه برام دوست پیدا کردی


خواهش میکنم خاله جون
مامان سینا
20 تیر 92 19:47
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خاله چه خاله ی خوبی


ممنونم عزیزم لطف داری
خاله محدثه
20 تیر 92 20:32
سلام خاله جون یعنی انقد منو دوست داری فر...............س اینو از خودت یاد گرفتم خاله فقط مه مه نمیگم بیا و بده رو هم میگم تازه کلی هم غلدر شدم








سلام خوشگلم اره خیلی دوستدارم میمیرم واستون.میدونم من فقط از مه مه گفتنت خوشم میاد .بودی فداتشم پیشم که بودی چیزی دستت بود ازت میگرفتم یا چیزی میخواستی بهت نمیدادن کلی جیغ میزدی با صدای بلند کلی ذوق میکردم