کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

كميل و كيان

تشکر و عذر خواهی

1392/8/6 14:17
نویسنده : مامان جون
695 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم قلبیه عذر خواهی به همه دوستامخجالت که چند وقتی هست که نمیتونم زود به زود یرم پیششون ناراحتو یه تشکر ویژه از بهترین دوستمون مامان محمد پارسا و یاسمن جون که جویای حالمون تو هر شرایطی هستن و تنهامون نذاشتن و خواهشی که ازشون کردم و انجام دادن بغلو دوست خوبم صدیقه جون مامان ساجده خانومماچ که با کامنتهای پر محبتشون پیشمون میان وبقیه دوستای خوبم مامان موژان جون و مامان اقا کیاراد و....همتونو دوست دارم خوشمزهخوشمزه

قربون این پسره برم من که چه نازی داره میاره با کیف مامانیقلب

فداش بشم من که انقد ماهرانه کار میکنه با گوشی مامانیقلب

فعلا تاپست بعدیبای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (27)

مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 14:39
خواهش می کنم عزیز دلم شما عزیزما هستید و خیلی دوستتون داریم دوستان خوبم همشون تو قلب من جایگاه ویژهای دارند


ممنون عزیزممممممممممممممممم
مامان یاسمن و محمد پارسا
6 آبان 92 14:41
وای خدا چه اقای مهندس با دقت مشغول کارای مهندسیشون هستند
عزیز دلم من فکر می کردم فقط دخترا عاشق کیف مامانشون هستند نگو این شیطون بلا هم با کیف مامان جون دلبری می کنه


اره کارشو شروع کرده نه بابا کیان ناز که میکنه از صدتا دختر بدتره قربونش برم انقد ناز میکنه که حد نداره
مامانی درسا
6 آبان 92 14:46
زنده باشه گل پسرت انشاالله دستا ن مهربون خدا به نگه دارش باشه


ممنون از دعای قشنگت عزیزدلم
مهرنوش
6 آبان 92 15:06
چه ژستی گرفته با کیف مامانی!


ممنون مهرنوش جونم
مامان امیرعلی گلی
6 آبان 92 16:02
آفرین پسر خوب تا میتونی خرابش کن گوشیه مامانیه خودته
امیرعلی که گوشی واسه ما نزاشته فداش شم


ممنون از راهنماییتون واسه کیان خخخخخخ
اینم اولشه
مامان آریو برزن وآرتین
6 آبان 92 17:14
این با این کیف کجا میخواد بره ؟


هههههههههههههه
مامان كياراد
6 آبان 92 17:25
جانم كه اين گل پسر توي همه كارها حرفه اي............. عكس اولي خيلي با مزه است....خاله جون....


ممنون عزیزم شما دوست خوب من هستین
مامان آرمينا
6 آبان 92 18:59
سلام مطهره جون عزيزم اگه ميبيني اين چند وقته نيستم اول به خاطر مسافرت بوده .
دو روزي هم هست كه اومديم مهمون دارم اومدم بهتون سر زدم ولي فرصت نداشتم نظر بزارم كيان جون رو ببوس حسابي بانمك و شيطون شده


سلام عزیزم
شما لطف داشتید عزیزم شرمندتونم
مامان آرینا مو فرفری
6 آبان 92 19:07
سلام عزیزم پیام شما رو خوندم منم این روزا خیلی پای نت نمی یام مگه می شه دوست خوبی مثله شما رو از دست بدم.
بچه های این دوره زمونه هستن دیگه همشون مهندسن


سلام گلم
شما لطف دارید عزیزم
کیان که بدجور......
مامان درسا
6 آبان 92 19:36
خوب با وسایل مامانی حال میکنی.


اره اسباب بازی جدیدشه
مامان ساجده
6 آبان 92 21:36
واااااااااااای خوااااهش میکنم خواهررررررر شرمندمون نکن دیگه از خوبی خودتونه از اینجور غیبتا واسه همه هس من خودم عروسی داریم این روزا از صبی جهاز آبجیمو بردیم خونشون و و الانم داره پاهام میشکنه از خستگی از صبی هم نبودم وب
یادم رف بگم ماشالا به گل پسملی با این ناااااز و عشوش


نه عزیزم این چه حرفیه
خوشبحالتون عروسی دارین ارزوی خوشبختی واسه ابجیتون
خسته نباشی مامانی
ممنون گلم
مرجان مامان آران و باران
7 آبان 92 0:17
عزیزممم چه اخمی هم کردههههههههههه


کیانه دیگه
مامان اهورا
7 آبان 92 12:22
ای جووونم چه گل پسری


ممنون عزیزم
ترنم
7 آبان 92 13:30
عاشقتم پسرک شیطون


ممنون ترنم جون
ترنم
7 آبان 92 13:30
کیف مامانی


اره کیف مامانی ههههههه
آجی محمدمهدی
7 آبان 92 13:59
قربون تو برم که انقدرماهرانه باگوشی مامانی بازی میکنی.


ممنون اجی جون چه عجب
مامان آرینا موفرفری
7 آبان 92 16:19



ممنونم
مامان حسین جون
7 آبان 92 17:02
چه ژستی هم گرفته با گوشی معلوم نیست تو اون گوشی چیه که همچین قیافه گرفته


ههههههههههههههههههههه
پرهام ومامانش
8 آبان 92 14:36
معلوم نیست چه بلای میخاد سر گوشیه بیاره اینقدر دقیق رفته توشششششش
فدای دقت


اره کیانه دیگه فضـــــــــــــــــــــــول
الی مامی آراد
8 آبان 92 18:14
سلام ببخشید دیر اومدم یه مدتی نبوودم عزیزم موهاش هنوز در نیومده که چه با دقت با گوشی بازی میکنه ای جونم


سلام خواهش میکنم چرا عزیزم از اولش بهتر شده
مامان یاسمن و محمد پارسا
9 آبان 92 12:53



ممنون از حضورتون
مامان موژان جون
9 آبان 92 14:06
منم دوست دارم عزیزم همینکه پیشمون میای برامون کافی گلم
الهی فدای این پسری بشم ببین چه سرش تو گوشی


ممنون عزیز دلم
مامان حسین جون
10 آبان 92 14:48
سلام عزیزم خوبی؟ بلاخره آپ کردم


سلام عزیزم اره ممنون اومدم چشم
مامان بهراد
12 آبان 92 14:13
واي چه پسر نخبه‌اي داري عزيزم از الان تو كار گوشيه پس مراقب قبض تلفنت باش كه از اين به بعد زياد ميشه چه نازي هم داره حالا خوبه دختر نيست


ممنون از حضورت گلم
صـبــا خاله ی آیـــســـا
12 آبان 92 19:56
بووووووووووووووووووووس واسه پسرک ناز


ممنون
مامان آیهان
14 آبان 92 21:06
چه متفکرانه به گوشی نگاه میکنه


ممنون مامانی از حضورت
مامان ایمان
15 آبان 92 17:19



ممنون