کمیل جون متولد 1385/12/1   و کیان جون  متولد 91/2/11 کمیل جون متولد 1385/12/1 و کیان جون متولد 91/2/11 ، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 26 روز سن داره

كميل و كيان

خرابکاری کیان

1392/7/4 15:29
نویسنده : مامان جون
874 بازدید
اشتراک گذاری

این عکسی که میبینی کیان داره عکس خودشو پشت صفحه لپ تاپ نگاه میکنهقلب

 

بعد نشست یکم مدیریت کرد نیشخند

 

و اما اخر عاقبت لپ تاپ بیچاره خوشمزه

بعد از خرابکاریش بجای که دعواش کنم انقد بوسش کردم که لپش قرمز شد و با تعجب نگام میکردقلب

بعد از خرابکاری یه خواب راحت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (18)

ترنم
4 مهر 92 15:41
فداش بشممممممممممممممممممممممم من شیرینم


خدانکنه ترنم جون اره واقعا شیرینه
مامان كياراد
4 مهر 92 15:55
خسته نباشي گل پسري مدير ...مهندس كامپيوتر و خصوصا با گرايش سخت افزار بايدم اين طوري بخوابي معلومه كه حسابي خاله جون لهت كرده....


اره واقعا خیلی خسته شدم اخه خیلی تلاش کردم تا یکی یکی دکمه هاشو در اوردم
مامان آرش و آیناز
4 مهر 92 16:27
عزیزممممم چه با اعتماد به نفسی هم داره مدیریت میکنه
ولی خدایی ببین چه به روز لب تاپ اورده اگه من بودم چنان جیغغغغغغ بنفشی میزدم


من که فقط میخندیدم و نگاش میکردم که داشت خرابکاری میکرد بعد کلی بوس بارونش کردم که لپاش قرمز شد
مامان امیرعلی گلی
4 مهر 92 16:32
ای جان مهندس کوچولو
بیچاره لپ تاپ


اره واقعا ...
مامان یاسمن و محمد پارسا
4 مهر 92 16:51
ای شیطون بلا چکار کردی


هیچی خاله جون کاری نکردم فقط یکم لپ تاپ دایی رو خراب کردم
مامان درسا
4 مهر 92 17:05
دوستت دارم شیطوووووون


شما لطف دارید ماهم دوستتون داریم خیلی
الی مامی آراد
4 مهر 92 17:08
ای جونم ماشالله چقدر شیطون شده


اره خیلی شیطون شده کسی حریفش نیس
مامان موژان
4 مهر 92 20:15
ای وای پسملی جیگر ببین چکار کرد
الهی فداش بشم من


کاری نکردم فقط یه ذره خرابکاری ههههههههه خدانکنه گلم
مامان ساجده
4 مهر 92 21:33
اقای مهندسه خوشمزه
چه ور میره با لب تاب کلک
چه بامزه هم خواب رفته
لب تاب که اسباب بازی نیستش مامانی دادی دست بچه


خودش برداشته مامانی تازه کلی تلاش کرده بچم خسته شده تا یکی یکی دکمه هاشو در اورده خخخخخخخخخخخ
آجی محمدمهدی
5 مهر 92 8:06
عاشق اون خرابکاریاتم.دوستدارم.


ممنون عزیزم .ماهم دوستداریم
ترنم
5 مهر 92 14:11



مرسی گلم
مامان یاسمن و محمد پارسا
5 مهر 92 21:50



ممنون عزیززززززززززززززم
مامان آرمينا
6 مهر 92 0:28
عزيزم خيلي بامزه دراز كشيده جلوي كامپيوتر
واااااي بيچاره لب تاپه يعني واقعا خرابش كرد


اره خرابش کرد ولی هنوز کار میکنه
مهرنوش
6 مهر 92 10:34
الهی... مامانی این لب تابه یا....؟!!! داغونش کرده که! فدای سرش. بوس هم داره.


اره فدای سرش
مامان مرضیه
6 مهر 92 13:49
وای وای وای چه به روز لپ تاپ بیچاره آورده بعدشم چه ناز خوابیده قربون خرابکاریت بشم من


ممنون عزیزم خدانکنه
مامان حنانه زهرا
6 مهر 92 18:15


مامانی بعد این اینه بزار جلوش تا لب تاب بیچاره به این روز نیفته

جیگرتوشیطون بلا




هنوز کار میکنه


چشم مامانی
مامان حسین جون
7 مهر 92 6:50
آخ آخ چه کاری کرده این گل پسرحیف لب تاپ نبود خرابش کردی؟بگو چرا بوسش کردی بعد خرابکاری، مال خودت نبودش که بخواد دلث بسوزهیه عالمه بوس برای این مهندس خرابکار


همش یه ذره خرابکاری بود کاری نکرده اگه مال خودم بود که که بوسش نمیکردم
معصومه
11 مهر 92 13:34
عزیزم چه بلا شده ماشالله داره بخدا
خدا حفظش کنه عزیزم


ممنون از محبتت